نقطه سر سطر؛ پزشکیان با «باز هم همه با هم برای ایران» آمد

پایگاه خبری DA1news: مسعود پزشکیان با پیام«باز هم همه با هم برای ایران» اولین بیانیه خود را پس پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری صادر کرد.
به گزارش اخبار روزانه کشاورزی، دکتر مسعود پزشکیان پیروز و منتخب چهاردهمین دوره ریاست جمهوری طی بیانیه ای نقش‌آفرینی و مشارکت مردم آگاه ایران در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را تبریک گفت و آن را سرآغاز فصلی نو در عمل کردن به تعهدها اعلام کرد.
به گزارش خبرنگار ما، پزشکیان در قسمتی از این بیانیه اعلام کرد: قدردان وسعت نظر و گره‌گشایی مقام معظم رهبری هستم که در این انتخابات عرصه را بر مشارکت و رقابت و سلامت نقش‌آفرینی بیشتر شهروندان و جریان‌های سیاسی گشودند.
در قستمی از بیانیه رئیس جمهور منتخب مردم آمده است: امروز سرآغاز آن فصل نوست؛ فصل ماندن شما در صحنه، فصل التزام حکومت در بازگشت به مطالبات شما و فصل عمل کردن من به تعهدها.
همچنین در بیانیه مسعود پزشکیان آمده است: اکنون مسوولیت تاریخی همه ما، تلاش خردمندانه و بی‌وقفه برای اصلاح رویکردها، ساختارها و رفتارهای نامناسب حکمرانی است. رویکرد من، پاسخگو کردن دولت آینده در همین سو و انتخاب همکاران با همین منطق و ملاک خواهد بود. حق منطق و شایستگی به دور از هر تبعیضی ملاک من خواهد بود. خواهم کوشید اشخاص را با حق بسنجم، نه حق را با اشخاص.
اصلاحات را باید به پیش بریم، پس از حسین بن علی (ع) بیاموزیم که نهضتش را فراتر از اصلاح آمرانه یعنی طلب و اراده اصلاح امور بدانیم، این یعنی ابراز خواست و حضور مستمر مردم برای اصلاح.
به روان پاک همه شهدا و شهیدان دولت از رجایی و باهنر تا رئیس‌جمهور فقید رئیسی و سرباز افتخارآمیز وطن سردار قاسم سلیمانی درود می‌فرستم.
یکشنبه آغاز ماه محرم است به اندیشه و راه حسینی بازگردیم و حرمت این ایام را پاس بداریم.
منتخب مردم ایران با امضا «خاک پای ملت ایران، مسعود پزشکیان» این بیانیه خود را خاتمه داده است.