حذف هزینه‌های لوكس؛ سمینار آموزشی روش‌های نوین و اقتصادی تولید پسته برگزار شد

پایگاه خبری Da1news: سمینار آموزشی روش‌های نوین و اقتصادی تولید پسته با رویكرد حذف هزینه‌های لوكس با همت شرکت زرین‌دشت ایرانیان برگزار شد.

به گزارش اخبار روزانه کشاورزی به نقل از مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان تهران، با همکاری  جهاد کشاورزی شهرستان های ورامین و پیشوا و با همت شرکت زرین‌دشت ایرانیان سمینار آموزشی روش‌های نوین و اقتصادی تولید پسته با رویكرد حذف هزینه‌های لوكس برگزار شد.

بر اساس این گزارش، سمینار آموزشی با عنوان روش‌های نوین و اقتصادی تولید پسته با رویکرد حذف هزینه‌های تجملی ، با سخنرانی محمودی میمند، فیزیولوژیست و اصلاحگر درختان پسته، با استقبال و حضور پرشور باغداران، بهره‌برداران ،کارشناسان و کارمندان بخش کشاورزی، به همت شرکت زرین‌دشت ایرانیان و همکاری مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان تهران و جهاد کشاورزی شهرستان های ورامین و پیشوا در سالن اجتماعات مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان تهران برگزار شد.

محمودی میمند ابتدا در رابطه‌ با لزوم کمک‌گرفتن از کارشناسان متبحر صحبت‌ نمودند و سپس دررابطه‌با اصول مهم در تغذیه باغات، حذف یکسری از هزینه‌های اضافه تاکید نمودند.