پیش‌بینی سازمان هواشناسی بازهم تغییر کرد؛ سامانه بارشی چهارشنبه وارد کشور می‌شود

پایگاه خبری DA1news: در حالی سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی به کشور طی فردا خبر داده بود که این سازمان با اصلاح پیش بینی قبلی از ورود سامانه بارشی طی روز چهارشنبه خبر داد.

به گزارش اخبار روزانه کشاورزی به نقل از تسنیم، بر اساس تحلیل نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز در اکثر مناطق کشور جو آرام و پایداری مستقر است. در ساعات بعدازظهر در مناطقی از شمال غرب و ارتفاعات زاگرس جنوبی در استان‌های سیستان و بلوچستان و کرمان افزایش ابر و رگبار پراکنده روی می‌دهد.

چهارشنبه با ورود سامانه بارشی به غرب کشور بارش در نوار غربی آغاز می‌شود. بارش‌ها در شمال خوزستان، غرب لرستان، ایلام، کرمانشاه، غرب کردستان و جنوب آذربایجان غربی شدت خواهد داشت.

پنجشنبه گستره بارش‌ها شمال بوشهر، شمال غرب فارس، غرب اصفهان و دامنه‌های جنوبی البرز واقع در قزوین، البرز و تهران را نیز در بر می‌گیرد. در این روز شدت بارش‌ها برای خوزستان، ایلام، لرستان، کرمانشاه، همدان، کردستان، نیمه شرقی زنجان و قزوین است.

روز جمعه از بارندگی در جنوب غرب و دامنه‌های جنوبی البرز کاسته شده و در دامنه‌های زاگرس در غرب کشور و مناطقی از شمال غرب بارش پیش بینی شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *