سیدمحمد موسوی: فعالیت های ترویج در تقویت سرمایه های اجتماعی موثر است

پایگاه خبری DA1news: گردهمایی رئوسای ترویج کشاورزی استان اصفهان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان، گردهمایی رئوسای ترویج کشاورزی استان در موزه ترویج استان با حضور مسئولان ترویج استان و رئیس صندوق بیمه محصولات کشاورزی ، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه و رئیس اداره روابط عمومی و دیگر مدعوین برگزار شد.

در این گردهمایی حجت الاسلام رنجبر دبیر زکات استان نسبت به اهمیت پرداخت زکات و تاثیر آن در برکت زندگی بهره برداران ،آقای وارسته پور رئیس صندوق بیمه محصولات کشاورزی در خصوص،شیوه بیمه محصولات کشاورزی در سطح استان و منافعی که برایرکشاورزان دارد را تبیین نمود.
در ادامه محمد اکبری به ۳۰ برنامه روز مزرعه، ۵ کاروان بهروری ملی و استانی ، ۱۴ برنامه رادیو تلویزیونی، ۴۸ برنامه استودیو برکت ، ۵۰۰ نفر گواهی مهارت و ۴ همایش از ابتدای سال تا کنون اشاره کردند.
رئس اداره روابط عمومی سازمان با اشاره به اهمیت برگزاری روز مزرعه در توسعه بخش کشاورزی و اهمیت که برای بهره برداران دارد را مورد اشاره نمود .

سیدمحمد موسوی تصریح نمود: فعالیت های ترویج در ایجاد و تقویت سرمایه های اجتماعی در جامعه بویژه جامعه کشاورزی و نیز افزایش مشارکت مردمی در عرصه بویژه برنامه های دهه مبارک فجر و انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری موثر است.