زمانیان عنوان کرد: برندسازی ارقام معرفی‌شده در سطح ملی و بین‌المللی 

پایگاه خبری DA1news: دومین دوره ملی بدو استخدام در واحد آموزش شهید روحانی فرد کردکوی با حضور رئیس مؤسسه اصلاح تهیه نهال و بذر کشور  برگزار شد
به گزارش اخبار روزانه کشاورزی به نقل از مرکز تحقیقات کشاورزی استان گلستان، زمانیان رئیس مؤسسه اصلاح تهیه نهال و بذر کشور در جمع کارشناسان پذیرفته شده سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی و در جریان برگزاری دوره بدو استخدام در واحد آموزش شهید روحانی‌فرد کردکوی ضمن معرفی، شرح وظایف مؤسسه تحقیقات اصلاح و تهیه نهال و بذر را عنوان کرد.
به گزارش روابط‌عمومی و امور بین‌الملل مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان، زمانیان رئیس مؤسسه اصلاح تهیه نهال و بذر کشور، ضمن تقدیر و تشکر از میزبانی مرکز گلستان، گزارشی از فعالیت‌های مؤسسه متبوع در خصوص تدوین برنامه، برندسازی ارقام معرفی‌شده توسط محققان در سطح ملی و بین‌المللی، همچنین همکاری با مراکز تحقیقاتی داخل و خارج کشور در راستای انجام وظایف قانونی، مطالبی را بیان کرد.
وی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان را به‌عنوان یک مرکز پیشرو در زمینه‌های علمی و تحقیقاتی در بخش‌های مختلف کشاورزی معرفی نمود.
در ادامه گفتگویی دوسویه در خصوص مباحث مربوط به مؤسسه اصلاح و تهیه نهال و بذر با فراگیران انجام شد. خاطرنشان می‌سازد در این دوره تعداد ۵۵ نفر از کارشناسان زراعت و اصلاح نباتات، آموزش‌های تئوری و عملی به همراه بازدیدهای میدانی مربوط به رشته شغلی خود را فرا می‌گیرند.