هادربادی عنوان کرد: کار و صداقت، پویایی، تلاش شعار اصلی شبکه تعاون روستایی

پایگاه خبری DA1news: سرپرست سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران با حضور در استان خراسان رضوی از تشکل های این استان بازدید نمود.

به گزارش اخبار روزانه کشاورزی به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی، دکتر هادربادی در اولین روز از هفته دولت به همراه دکتر رئیس السادات مدیرکل نظام های بهره برداری سازمان مرکزی و مهندس آوان مدیر تعاون روستایی استان با حضور در شهرستان نیشابور از پتانسیل های شبکه تعاون روستایی این شهرستان بازدید نمود.

سرپرست سازمان مرکزی ابتدا از انبار ذخیره محصولات، مرکز جمع آوری شیر و فروشگاه نهاده های کشاورزی شرکت تعاونی تولید روستایی فوشنجان بازدید و در جریان اقدامات مدیران این شرکت قرار گرفت و تنوع خدمات این شرکت را تحسین نمود، سپس از سالن و تالار آموزشی شرکت تعاونی کشاورزی دامداران نیشابور، انبار 8000 تنی شرکت تعاون روستایی استقلال نیشابور و محل احداث کارخانه خوراک دام 3000 تنی شرکت تعاونی کشاورزی دامپروران بازدید و از اقدامات، فعالیت های در دست اقدام و برنامه های شرکت ها، اطلاع حاصل نمود.

سرپرست سازمان مرکزی همچنین به محل احداث کارخانه تبدیل ضایعات و زایدات کشاورزی به خوراک دام شرکت تعاونی کشاورزی دامداران نیشابور رفت و با مدیرعامل مجموعه دیدار و گفت و گو نمود، به گفته مدیرعامل مجموعه، احداث این کارخانه می‌تواند 50 درصد نیاز خوراک دام دامداران شهرستان را پاسخگو باشد.

دکتر هادربادی ضمن بازدید از اتحادیه تعاونی تولید شهرستان در جریان اقدامات و برنامه های این اتحادیه خصوصا گلخانه گل 5 ساله و قرارداد با کارخانجات و استفاده از ظرفیت خالی آن ها جهت تولید کودهای مورد نیاز کشاورزی قرار گرفت.

وی در جمع کارکنان و تشکل های شبکه تعاون روستایی نیشابور گفت: کار و صداقت، پویایی، تلاش و دقت نظر شعار اصلی شبکه تعاون روستایی می باشد که در بازدیدهای استانی امروز کاملا مشهود بود، هادربادی ضمن تشکر از مهندس آوان مدیر تعاون روستایی استان و همکاران شهرستان و مدیران تشکل ها برلزوم تلاش و فعالیت بیشتر جهت خدمت صادقانه و شایسته برای کشاورزان و روستائیان تاکید نمود.

در خاتمه تشکل‌های شهرستان درخواست های خود را در خصوص مجوزها و تسهیلات مورد نیاز برای تکمیل پروژه ها، بصورت مکتوب و شفاهی ارائه نمودند و دکتر هادر بادی خاطر نشان نمود که تا حصول نتیجه و در چهارچوب قانون پیگیری و تسهیل گری خواهد شد.