فعالیتهای آموزشی و ترویجی کشاورزی استان گلستان شتاب می گیرد

پایگاه خبری DA1news: هم اندیشی مستمر فعالیتهای آموزش و ترویج کشاورزی در استان گلستان در حال انجام بوده و شتاب بیشتری خواهد گرفت.

به گزارش اخبار روزانه کشاورزی به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان، در راستای فعالیت های آموزش و ترویج کشاورزی استان گلستان، سلطانعلیان مدیر هماهنگی ترویج سازمان از حضور قاضی مقدم، مرادیان و لیاقی جهت برگزاری نشست هم اندیشی تخصصی برنامه های آموزشی و ترویجی در شهرستان علی آبادکتول خبر داد.

براسای این گزارش در این هم اندیشی جعفری رییس اداره آموزش و ترویج شهرستان علی آباد کتول گزارشی در خصوص برنامه های آموزشی کشاورزان و کارشناسان در سال ۱۴۰۳ ارائه نمودند و نقاط قوت، نقاط ضعف، تهدیدها و فرصت ها مورد بررسی و تحلیل قرار گرفت.

در این نشست موارد توجه به آموزش مددکاران و افزایش ضریب نفوذ دانش با بهره گیری از پتانسیل آنان، تعمیر و تجهیز مراکز جهاد کشاورزی، تمرکز و توجه بیش از پیش به فرایندها و پروژه ها، جایگاه و نقش آنها در تحقق مأموریت ها و توجه بیش از پیش به برنامه ترویج محصولات فناورانه شرکت های دانش بنیان توسط روسای ادارت ستاد سازمان مورد تاکید قرار گرفت.

همچنین توجه بیش از پیش به برنامه شتاب دهی به کشاورزی دانش بنیان با محوریت کشاورزان برگزیده و نوآور و تمرکز و توجه بیش از پیش به گزارش گیری و گزارش دهی بموقع، فنی و تخصصی از دیگر مواردی بود در نشست هم اندیشی تخصصی برنامه های آموزشی و ترویجی در شهرستان علی آبادکتول مطرح شد.