رابط سازمان تات با موسسه تحقیق و توسعه کشاورزی مالزی معرفی شد

پایگاه خبری DA1news: مردی، رییس پژوهشگاه بیوتکنولوژی کشاورزی و مشاور عالی سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی به عنوان رابط این سازمان با موسسه تحقیق و توسعه کشاورزی مالزی( MARDl) معرفی شد.

به گزارش اخبار روزانه کشاورزی به  نقل از روابط عمومی پژوهشگاه بیوتکنولوژی کشاورزی در جریان دیدار محمد سبو، وزیر کشاورزی و امنیت غذایی مالزی با خیام نکوئی، معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی (تات)، محسن مردی به عنوان رابط این سازمان با موسسه تحقیق و توسعه کشاورزی مالزی (MARDI) مامور پیگیری تفاهم‌نامه همکاری تحقیقاتی دو سازمان شد.
سند یادداشت همکاری مشترک سازمان تات و موسسه تحقیق و توسعه کشاورزی مالزی، ۲۹ تیرماه امسال طی سفر معاون وزیر جهاد کشاورزی و رییس سازمان تات به مالزی با هدف توسعه همکاری‌های پژوهشی، آموزشی و ترویجی دو کشور در حوزه کشاورزی به امضای مجتبی خیام نکوئی و زاباوی عبدالغنی، روسای سازمان تات و موسسه MARDI رسیده است.
در سفر اخیر و دیدار وزیر کشاورزی و امنیت غذایی مالزی با وزیر جهاد کشاورزی و بازدیدهای وی از موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی و بخش تحقیقات ژنتیک و بانک ژن گیاهی ملی موسسه تحقیقات اصلاح و تهیه نهال و بذر بر توسعه همکاری‌های مشترک دو کشور در محصولات مختلف کشاورزی به ویژه مرغ لاین آرین و برنج تاکید شده است.