بهادری: از راه اندازی استارت‌آپ‌های دانش آموزی حمایت می کنیم

پایگاه خبری DA1news: بهادری رئیس مركز تحقيقات و آموزش كشاورزي و منابع طبيعي استان سمنان  گفت: از راه اندازی استارت‌آپ‌های دانش آموزی در دهکده فناوری و نوآوری مرکز حمایت می شود.

به گز‌ارش اخبار روزانه کشاورزی به نقل از روابط عمومی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان سمنان، نمایشگاهی از توانمندیها و دستاوردهای آموزشی هنرستان‌های برون سپاری مرکز در هنرستان دخترانه فضیلت برگزار گردید. در این برنامه که بهادری، رئیس مرکز و فراتی، معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان و همکاران ایشان حضور داشتند ضمن بازدید از تک تک غرفه ها، فعالیت های هنرجویان را از نظر علمی و کاربردی مورد ارزیابی قرار داده و راهنمایی های لازم جهت ادامه تحصیل و خوداشتغالی در زمینه تخصصی به آن ها ارائه شد.

بهادری در این بازدید ضمن تشریح عملکرد فعالیت های آموزشی، مهارتی و پتانسیل های موجود در مرکز سمنان اذعان نمودند: مهارت آموزی و بهره گیری از آن برای دستیابی به اشتغال، کارآفرینی و بهره وری در محیط کار از اهداف مهم و رسالت های مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان سمنان به شمار می رود.

رئیس مرکز، حل مشکلات و تبدیل علم به ثروت و تبدیل ایده به پدیده توسط دانش آموزان را بسیار حائز اهمیت دانست؛ وی گفت: علم پویا بستر مناسب برای اشتغال بوده و منبع تولیدکننده ثروت است؛ بنابراین در این زمینه باید تلاش شود.

وی گفت: حمایت از امر مهم آموزش و مهارت آموزی در راستای تقویت تولیدات داخل از جمله ارکان موثر توسعه کشور به ویژه در استان پهناور و با قابلیت سمنان است.

بهادری، برگزاری چنین رویدادهایی را در جهت ایجاد رقابت سالم مناسب دانست و از زحمات مدیر و آموزگاران هنرستان تشکر نمود.