برترین همایشها و نمایشگاه کشاورزی آمریکا در سال 2025

پایگاه خبری DA1news: کشاورزی، در ایالات متحده آمریکا به عنوان یک صنعت بزرگ محسوب می‌شود که این کشور را به یک صادرکننده عمده محصولات کشاورزی تبدیل کرده‌است.

به گزارش گروه بین الملل اخبار روزانه کشاورزی، سرشماری‌های کشاورزی در آمریکا و در سال ۲۰۱۷، در ایالات متحده ۲٫۰۴ میلیون زمین کشاورزی وجود داشت که مساحت آن‌ها در مجموع ۹۰۰ میلیون جریب بود که میانگین آن ۴۴۱ جریب برابر با ۱۷۸ هکتار (۱،۷۸ کیلومتر مربع) برای هر زمین کشاورزی است.

بر همین اساس و گزارش برپایی همایشها، کنفرانس ها و نمایشگاه های بخش های مختلف کشاورزی اهمیت بسزایی در ارائه و نمایش آخرین دستاورهای علمی و تحقیقاتی و همچنین تولیدات این بخش مهم از اقتصاد آمریکا دارد.

با افزایش حضور در نمایشگاه های مربوط به مزرعه، برخی رویدادها به مکان های بزرگتر منتقل می شوند تا غرفه داران و برنامه های بیشتری را در خود جای دهند. در اینجا نگاهی اولیه به برخی از بزرگترین نمایش های آینده داریم.
کشاورزان و دامداران در حال حاضر خود را برای سال جدید نمایشگاه‌ها و کنفرانس‌های کشاورزی آماده می‌کنند که آخرین فناوری‌های مزرعه را به نمایش گذاشته و بینشی را نسبت به آینده صنعت ارائه می‌دهد.

رویدادها در طول سال 2025 بر روی سیاست، پایداری، تجارت و سایر موضوعات محوری برای ذینفعان کشاورزی تاثیر خواهند گذاشت. نمایش‌ها همچنین آخرین فناوری‌ها و نوآوری‌های کشاورزی را برجسته می‌کنند و به شرکت‌کنندگان اولین نگاهی به نسل بعدی تجهیزات کشاورزی را ارائه می‌دهند.

در اینجا نگاهی به برخی از بزرگترین نمایشگاه هایی است که برای سال 2025 پیش بینی می شود.

کنوانسیون اداره کشاورزی آمریکا
24-29 ژانویه
مرکز کنوانسیون هنری بی. گونزالس، سن آنتونیو

کنفرانس سالانه فدراسیون اداره مزرعه آمریکا، رویداد «رفتن» برای کشاورزان است تا با هم ارتباط برقرار کنند و در مورد روندهای اقتصادی و سیاستی که قرار است سال را تعریف کنند، بیاموزند. اریک بولز، سخنران انگیزشی، نویسنده و گیرنده پیشین گرین بی پکرز و نیویورک جتس، قرار است سخنران اصلی باشد.

نمایشگاه بین المللی تولید و فرآوری (IPPE)
28-30 ژانویه
مرکز کنگره جهانی جورجیا، آتلانتا

این کنفرانس خود را به عنوان بزرگترین نمایشگاه تجاری جهان برای هر کسی که در پردازش تخم مرغ، گوشت، مرغ و خوراک فعالیت می کند معرفی می کند. رویداد اخیر بیش از 31000 شرکت کننده ثبت نام شده از 133 کشور را به خود جذب کرد و بیش از 1100 غرفه دار قبلاً متعهد به شرکت در نمایشگاه 2025 شده اند.

CattleCon
4-6 فوریه
مرکز کنوانسیون هنری بی. گونزالس، سن آنتونیو

انجمن ملی گاو گاو می گوید نمایشگاه تجاری سالانه آن “جایی که صنعت گوشت گاو ملاقات می کند” است. دامداران از سراسر کشور در این رویداد شرکت می‌کنند تا با تولیدکنندگان دیگر ارتباط برقرار کنند، فناوری‌های جدید را کشف کنند و آخرین مراقبت‌ها و نگهداری از گاو را دریافت کنند.

نمایشگاه جهانی Ag
11-13 فوریه
مرکز کشاورزی بین المللی، تولار، کالیفرنیا

این رویداد که خود را به عنوان یکی از بزرگترین نمایشگاه های کشاورزی در فضای باز در جهان معرفی می کند، بیش از 100000 نفر را از سرتاسر جهان برای آشنایی با آخرین فناوری ها و تجهیزات کشاورزی به ارمغان می آورد. علاوه بر بیش از 2.6 میلیون فوت مربع فضای نمایشگاهی، این نمایشگاه سمینارهایی را در مورد موضوعات مختلف برای تولیدکنندگان لبنیات، کشاورزان، دامداران و متخصصان کشاورزی برگزار می کند.

نمایشگاه ملی ماشین آلات کشاورزی
12-15 فوریه
مرکز نمایشگاه کنتاکی، لوئیزویل، کنتاکی
این بزرگترین نمایشگاه تجاری مزرعه سرپوشیده در ایالات متحده است که صدها غرفه دار محصولات، تجهیزات و خدمات کشاورزی پیشرفته را به نمایش می گذارند. برگزارکنندگان نمایشگاه می‌گویند که تقریباً هر برند تجهیزات کشاورزی به نمایش گذاشته می‌شود که به شرکت‌کنندگان اجازه می‌دهد محصولات را در کنار یکدیگر مقایسه کنند.

انجمن چشم انداز کشاورزی USDA
27-28 فوریه
کریستال گیت وی ماریوت، آرلینگتون، ویرجینیا
بزرگ‌ترین گردهمایی سالانه وزارت کشاورزی، گروه متنوعی از کشاورزان و نمایندگان صنایع غذایی را جذب می‌کند تا از اولویت‌های سیاست‌ها و چشم‌اندازهای اقتصادی آگاهی پیدا کنند. رویداد سال گذشته با عنوان “تزکیه آینده” شامل سخنرانان و موضوعاتی از سراسر صنعت کشاورزی، بررسی موضوعاتی از جمله کشاورزی هوشمند با آب و هوا و گسترش تجارت مزرعه بود.

کلاسیک کالا
2-4 مارس
مرکز کنوانسیون کلرادو، دنور
این رویداد تحت رهبری کشاورز، صنایع گندم، ذرت، سویا و سورگوم را در یک مکان گرد هم می آورد تا آخرین نوآوری های فناوری را تجربه کند. این نمایشگاه در دو سال گذشته شاهد حضور بی سابقه ای بوده است و رویداد 2025 شامل قالب جدیدی با تقریباً 30 جلسه آموزشی در مورد جدیدترین فناوری های کشاورزی است که قرار است اضافه شود.

Ag-Con داخلی
11-12 مارس
Westgate Las Vegas Casino & Resort، لاس وگاس
بزرگترین رویداد برای صنعت کشاورزی عمودی در حال ظهور در مکانی جدید و با یک برنامه گسترده بازگشته است. رویداد 2025 – که برای تولیدکنندگان محصولات، حشیش، کنف و محصولات غیرغذایی باز است – همراه با نشست سالانه ائتلاف کشاورزی محیط زیست کنترل شده برگزار خواهد شد و CEAA گزارش “وضعیت صنعت” را ارائه خواهد کرد که چالش ها و چالش ها را مشخص می کند.

اجلاس جهانی نوآوری در فناوری کشاورزی
11-12 مارس
ماریوت مارکیز، سانفرانسیسکو
تجارت‌های کشاورزی، غول‌های فناوری، برندهای مواد غذایی و کشاورزان برای یکی از بزرگ‌ترین گردهمایی‌های این بخش برای نوآوری‌های مهیج در کشاورزی گرد هم می‌آیند.

این رویداد دو روزه شامل جلسات اطلاعاتی و صحبت‌های سخنرانان در مورد آینده غذا است و کنفرانس‌های گذشته به موضوعاتی از جمله کشت CRISPR، کربن‌زدایی، پذیرش اتوماسیون و افزایش سرمایه‌گذاری مخاطره‌آمیز پرداخته‌اند.

اجلاس کشاورزی احیا کننده آمریکای شمالی
25-27 مارس
Hyatt Centric Chicago Magnificent Mile، شیکاگو
این رویداد برای سومین سال خود به دنبال تسریع گذار به کشاورزی احیا کننده با گرد هم آوردن بازیگران در سراسر زنجیره تامین سیستم غذایی است. سخنرانان شامل کارشناسان پایداری از غول‌های جهانی غذا مانند Danone، به‌علاوه رهبران دیگری هستند که می‌توانند بینشی در مورد مشارکت‌های شرکتی، ایجاد چارچوب‌هایی برای اندازه‌گیری تأثیرات زیست‌محیطی و موارد دیگر ارائه دهند.

نمایشگاه جهانی گوشت خوک
4-5 ژوئن
میدان نمایشگاه ایالت آیووا، د موین، آیووا
نمایشگاه تجاری گسترده شورای ملی تولیدکنندگان گوشت خوک، تولیدکنندگان گوشت خوک و متخصصان صنعت را از سراسر جهان برای طیف گسترده ای از سمینارهای آموزشی و فرصت های شبکه ای گرد هم می آورد.

نشست سالانه AgTC
16-19 ژوئن
مرکز کنوانسیون بزرگ تاکوما، تاکوما، واشنگتن
این رویداد برای واردکنندگان و صادرکنندگان محصولات کشاورزی است تا عمیقاً به مسائل زنجیره تامین، از جمله آخرین مورد در اقیانوس، حمل و نقل و حمل و نقل ریلی بپردازند. رویداد 2024 به اعضا امکان دسترسی مستقیم به سیاستگذاران را در یک جلسه توجیهی غیرقابل ضبط با کمیسر FMC ربکا دای داد.

نمایش پیشرفت مزرعه
26-28 اوت
دکاتور، ایلینوی
این یکی از بزرگترین نمایشگاه‌های مزرعه در فضای باز در ایالات متحده است و یکی از بهترین راه‌ها برای کشاورزان برای دسترسی به برخی از نوآورانه‌ترین فناوری‌ها و محصولات از برندهای معتبر و استارت‌آپ‌ها است. این رویداد همچنین به طور منظم سیاستگذاران اصلی را به همراه دارد، با نمایش سال 2024 که وزیر کشاورزی تام ویلساک و اعضای کمیته کشاورزی مجلس نمایندگان حضور دارند.

نمایشگاه جهانی لبنیات
30 سپتامبر – اکتبر 3
مرکز انرژی آلیانت، مدیسون، ویسکانسین
بزرگترین نمایشگاه تجاری با موضوع لبنیات در جهان، محصولات، تحقیقات و خدمات جدیدی را ارائه می‌کند که همگی برای کمک به تولیدکنندگان امروزی سودآورتر هستند. رویداد 2024 همچنین بینشی در مورد تولید پایدار لبنیات، سلامت گاو و موارد دیگر ارائه داد.

تولید جهانی و نمایش گل
16-18 اکتبر
مرکز کنوانسیون آناهیم، ​​آناهیم، ​​کالیفرنیا
نمایشگاه سالانه انجمن بین‌المللی محصولات تازه برای همه بازیگران زنجیره‌های عرضه گل و محصولات تازه برگزار می‌شود. این رویداد فرصت‌های شبکه‌سازی را ارائه می‌دهد و جدیدترین فناوری‌ها و خدمات را برای کمک به گسترش و سودآوری مزارع به نمایش می‌گذارد.

 

ترجمه: ناظم رامتین