کشاورزی دیجیتال، مرزهای جدید در کشاورزی است

پایگاه خبری DA1news: کشاورزی دیجیتال (Digital Ag) به کشاورزان و فروشندگان کمک خواهد کرد تا زراعت و فروش بهتری داشته باشند.

کشاورزی یک صنعت پویا است که برپایه تاریخ پر بار خود بنا شده است و همواره در حال رشد می باشد. گذشته مشترک ما به ما یاد داد که چگونه با استفاده از تجهیزات کشاورزی ، شیمی پیشرفته و ژنتیک پیشرفته در کشاورزی، روشهای تولید محصولات غذایی در جهان را تغییر دهیم.

امروزه، کشاورزی دیجیتال (Digital Ag) دارای پتانسیل ایجاد این تغییرات است به این دلیل که موج بعدی نوآوری ها در کشاورزی به کشاورزان روش های بهتر در تولید و فروش را با نگاه کردن و بکارگیری روشهای علمی نوین ارائه می دهد.

کشاورزی دیجیتال (Digital Ag) شالوده ما در Syngenta است و آن را در مجموعه محصولات و خدماتمان قرار می دهیم، البته هدف ما این نیست که در کار کشاورزان و شرکای تجاریمان اختلال ایجاد کنیم، در عوض ما می خواهیم همکاری های بیشتری را از طریق استفاده از ابزارهای دیجیتال بهتر و یکپارچه تر که به ارتباطات و بینش بهتر و در نهایت نتایج را بهبود می بخشد، تشویق کنیم.

Syngenta در حال حاضر یک زیرساخت قوی کشاورزی دیجیتال (Digital Ag) در ایالات متحده از طریق AgriEdge Excelsior® دارد. طی15 سال، کشاورزان در برنامه مدیریت جامع مزرعه از طریق نرم افزار Land.db ® ثبت نام کردند. این نرم افزار مبتنی بر پلتفرم ابری است که کلیه اطلاعات شرکت کنندگان را بصورت انحصاری ضبط و نگهداری میکند. این اطلاعات همراه با ابزارهای دیجیتال اختصاصی به ما کمک میکنند تا بتوانیم با ترکیب دانش فنی آنها و استفاده تکنولوژیک از این اطلاعات به کشاورزان در بالابردن راندمان یاری رسانیم.

البته، پیگیری بی وقفه ما برای حفاظت و افزایش عملکرد محصولات و ارائه بذرهای جدید دارای تاثیرات مثبتی بوده است .

در این وبسایت، ما آخرین پیشنهادات قارچ کشها و بذرهای جدید را معرفی میکنیم و اعتقاد داریم که این دانش ها در آینده و سودآوری در این بخش تاثیرات بسزایی دارد.

با نیم نگاهی به آینده، چشم انداز دراز مدت کشاورزی دیجیتال (Digital Ag) بسیار امیدوار کننده است و به عنوان جدیدترین دانش در بخش کشاورزی این پتانسیل را دارد که کشاورزان فوق العاده ای تربیت کند که می توانند بموقع راه حل های موثری برای مشکلات و تغییرات خود بیابند. این کشاورزان با همکاری مشاوران خود قادر خواهند بود که محصولاتی با عملکرد بالاتر، سودآوری بیشتر و همچنین با کمترین آسیب به محیط زیست تولید کنند. البته ما تازه شروع به درک این فرصت ها کرده ایم و تحولات بیشتر پیش روی ماست.
همانطور که سال ۲۰۱۸ رو به اتمام است، کشاورزی دیجیتال (Digital Ag) راه را برای فردا هموارتر میکند و ما در Syngenta به سختی تلاش می کنیم تا آینده ای روشن و پایدار را به شما ارزانی کنیم.

 

منبع: سایت صندوق حمایت از توسعه پژوهش و فناوری در بخش کشاورزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *