کارگاه توجیهی بیمه محصولات کشاورزی در جهاد کشاورزی سرخه برگزار شد

به گزارش DA1news: مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سرخه از برگزاری کارگاه توجیهی بیمه محصولات کشاورزی در جهاد کشاورزی این شهرستان خبر داد.

به گزارشاهبار روزانه کشاورزی به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، عباس غفوریان در این کارگاه توجیهی بیمه محصولات کشاورزی که با حضور نمایندگان فرمانداری و بخشداری، رئیس بانک کشاورزی، مدیر و کارشناسان جهاد کشاورزی برگزار شد با اشاره به‌ضرورت بیمه و مشکلات آن اظهار داشت: ایجاد امنیت اقتصادی برای تولید و سرمایه‌گذاری امری ضروری است.

وی همچنین بر ایجاد تعادل بین تولید و مصرف تأکید کرد و با توجه به پر ریسک بودن منطقه از لحاظ بلایای طبیعی از جمله سیل، تگرگ و سرمازدگی، بهره‌برداران را به بیمه کردن محصولات کشاورزی تشویق کرد.

در این کارگاه توجیهی بیمه محصولات کشاورزی درباره ضرورت و مشکلات بیمه، تعرفه‌ها و بیمه‌نامه‌های زراعت، محصولات تحت پوشش بیمه در استان و منطقه، زمان بیمه گری، نحوه صدور بیمه‌نامه، شرایط تخفیف در حق بیمه و اقساط بیمه، زمان صدور بیمه‌نامه و نحوه بررسی خسارت و عوامل تحت پوشش و همچنین سطوح بیمه شده در سال گذشته و میزان غرامت پرداختی در هر بخش مطالبی بیان شد.

در این کارگاه توجیهی بهره‌برداران با طرح سؤالاتی درباره مشکلات موجود با کارشناسان مربوط به بحث و تبادل‌نظر پرداختند.

در کارگاه توجیهی بیمه محصولات کشاورزی دبیر نظام صنفی کارهای کشاورزی و مدیر خدمات بیمه‌ای استان، مدیر و کارشناسان شرکت خدمات بیمه‌ای سبز باوران قومس، دهیاران، شوراهای اسلامی شهر و روستا، کشاورزان و باغداران بزرگ حضور داشتند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *