چهارمین نشست شورای راهبردی تحقیقات سلامت محصولات كشاورزی

پایگاه خبری DA1news: چهارمین نشست شورای راهبردی تحقیقات سلامت محصولات کشاورزی با حضور دکتر رنجبر اقدم سرپرست سازمان حفظ نباتات کشور در سالن میلاد سازمان برگزار شد .

به گزارش اخبار روزانه کشاورزی به نقل از روابط عمومی سازمان حفظ نباتات کشور در این نشست معاون کنترل آفات و معاون قرنطینه و بهداشت گیاهی سازمان حفظ نباتات ، معاون پژوهش و فناوری سازمان تات ، سرپرست معاونت ترویج و آموزش سازمان تات، رئیس موسسه تحقیقات خاک و آب ،رئیس پژوهشگاه بیوتکنولوژی کشاورزی ایران ،رئیس موسسه تحقیقات اصلاح و تهیه نهال و بذر، رئیس موسسه تحقیقات علوم باغبانی ،رییس موسسه تحقیقات گیاهپزشکی کشور،معاون پژوهش و فناوری و انتقال یافته ها موسسه تحقیقات گیاهپزشکی ، مشاور رییس سازمان حفظ نباتات در امور دانش بنیان ها و کارشناس مربوطه و نماینده دفتر محصولات علوفه ای و جالیزی حضور داشتند .

این نشست دارای چند دستور کار بود که مهمترین آن بررسی و تصمیم گيري درباره دستورالعمل تولید برنج سالم به روش مدیریت تلفیقی بود . نهایی سازی اولویت ها و نیازهای پژوهشی معاونت های تخصصی وزارت جهاد کشاورزی و موسسات تحقیقاتی و سازمان های جهاد کشاورزی و بررسی پيشنهادهاي پژوهشی پژوهشگاه بیوتکنولوژی کشاورزی برای برنامه ریزی های آتی از دیگر دستورات کار و اهداف این نشست بود . حاضرین در این نشست در باره برخی از موضوعات بحث و تبادل نظر انجانم دادند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *