پیام علیرضا رضازاده به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی

پایگاه خبری DA1news: رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی در پیامی فرا رسیدن ۲۷ اردیبهشت ماه، «روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی» را به تمامی همکاران پرتلاش عرصه ارتباطات و روابط عمومی در خانواده بزرگ جهاد کشاورزی تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش اخبار روزانه کشاورزی به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی، متن پیام علیرضا رضازاده رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی بدین شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

قلم روابط‌ عمومی یک سال بر روی اوراق می‌دود تا در چنین روزی؛ «روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی» به پاسداشت هنر هشتم از خود بنگارد، ۲۷ اردیبهشت رسیده و ما کارگزاران روابط‌عمومی، هوای از خود گفتن داریم، به سالی دیگران را می‌گوییم و می‌نویسیم و حال در روزی درنگ کرده‌ایم تا لحظه‌ای از خود بگوییم.

شاید گفتن از کاستی‌ها در ساختار روابط‌ عمومی کشور تکراری است اما گفتیم تا گفته باشیم.

گفتن از عرصه‌های نو، فنون مدرن، روش‌های پیچیده ارتباطی، دنیای رسانه‌های جدید و طرح دیگر عناوین پرطمطراق و شگفتی‌ساز! البته لازم و لیکن باز تکراری است.

این پرواضح است که در کشا‌کش کنش و واکنش‌های جوامع، از سیاست تا فرهنگ و از اقتصاد تا هنر، همه و همه، وام‌دار هنر هشتم است. این هنر – فن – فلسفه حالا مجلس‌آرای فاخر هر ساحت انسانی گشته و بی‌شک کارگزارانش در صف تصمیم‌سازان و صحنه‌گردانان عرصه اجتماع ایستاده‌اند، یعنی؛ اثرگذارند.

حال که اثرگذاریم با یکدیگر در این روز نیک عهدی تازه کنیم که به قدر وسع بر سر مبانی این هنر که همانا خدمت، صداقت، آگاهی، حقیقت و هر آنچه که پروردگار عالم در سرشت علوم به ودیعه نهاده وفادار بمانیم.

«عشق می‌ورزم و امید، که این فن شریف/ چون هنرهای دگر موجب حرمان نشود»

همه اینها را گفتیم که بگوییم: مطالبات به حق حرفه روابط‌عمومی را هم‌چنان پیگیریم.
اینجانب روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی را به تمامی همکاران پرتلاش در عرصه ارتباطات و روابط عمومی در خانواده بزرگ جهاد کشاورزی و همچنین کارگزاران روابط‌ عمومی و ارتباطات و همه اهالی رسانه در سراسر کشور تبریک عرض می‌نمایم.

علیرضا رضازاده

مشاور وزیر و رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت جهادکشاورزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *