پژوهشگاه بیوتکنولوژی کشاورزی؛ 7 کلان پروژه تصویب شد

پایگاه خبری DA1news: سی و هشتمین جلسه شورای هماهنگی پژوهشگاه بیوتکنولوژی کشاورزی صبح امروز (شنبه) برگزار شد.

به گزارش اخبار روزانه کشاورزی به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه بیوتکنولوژی کشاورزی در این جلسه که معاونین، روسای پژوهشکده ها و مدیران بخش های مختلف پژوهشگاه حضور داشتند، مهران شریعت پناهی معاون پژوهشی پژوهشگاه از تصویب 7 کلان پروژه در کمیته علمی-فنی پژوهشگاه تا شهریور ماه خبر داد و افزود زیر پروژه های این کلان پروژه نیز در حال وارد شدن به سامانه سمپات برای طی مراحل اداری و سپس تصویب نهایی می باشند.

سعید پورداد معاون برنامه و پشتیبانی نیز از اتمام کلیه خریدارهای برنامه ریزی شده از اعتبارات اسناد خزانه سال 1402 خبر داد و تاکید کرد که این اعتبارات طبق برنامه ریزهای انجام شده به صورت صد درصد در پژوهشگاه و پژوهشکده های تابعه هزینه شده است.

وی همچنین از انتقال و راه اندازی 5 فیتوترون از ساختمان قدیم به ساختمان جدید پژوهشگاه خبر داد.

پژمان آزادی معاون فناوری ضمن ارائه گزارش از اقدامات انجام شده درخصوص ایجاد مرکز نوآوری اعلام نمود یک شرکت دیگر در هفته جاری در مرکز نوآوری مستقر خواهد شد. پیگیری رویداد هوش مصنوعی و NAT3 و قراردادهای در حال انعقاد موارد دیگری بود که توسط معاون فناوری گزارش گردید.

در ادامه جلسه سید علی میربابایی، مدیر روابط عمومی پژوهشگاه ضمن اعلام راه اندازی سایت فارسی و انگلیسی پژوهشگاه از تهیه بروشور فارسی و راه اندازی و سامانه لینکدین پژوهشگاه خبر داد.

اکرم صادقی مدیر هماهنگی اطلاعات و ارتباطات علمی، گزارشی در زمینه دو برابر شدن دستورالعمل ها و پروژه های ترویجی نسبت به سال گذشته و تسهیل در روند انتشارات کتاب و دستنامه با هماهنگی معاونت پژوهشی خبر داد.

در ادامه روسای بخش ها و روسای مناطق به تفکیک ضمن ارائه گزارش اقدامات پژوهشی و اجرایی، در خصوص چالش ها و راهکارها به بحث و تبادل نظر پرداختند.