آمادگی وزارت جهاد کشاورزی برای واگذاری اختیارات کنترل بازار به اتحادیه‌ها

DA1news: وزارت جهاد کشاورزی اعلام کرد که برای واگذاری تمامی اختیارات و ماموریت‌های خود در زمینه کنترل بازار، واردات و توزیع کالاهای اساسی به اتحادیه‌ها و تشکل‌ها آمادگی دارد.

به گزارش اخبار روزانه کشاورزی، وزارت جهاد کشاورزی در پاسخ گزارش روزنامه تعادل با عنوان «تحمیل زیان هنگفت به واردکنندگان!» اعلام کرد که وزیر جهاد کشاورزی در روز ۵ آذر ماه امسال از آمادگی این وزارتخانه برای واگذاری اختیارات کنترل بازار به اتحادیه‌ها خبر داده است.

بر اساس این گزارش، سید جواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی روز ۵ آذرماه امسال در جلسه قرارگاه امنیت غذایی بر استفاده از ظرفیت تعاونی‌ها و تشکل‌های بخش کشاورزی در تنظیم و مدیریت بازار تاکید کرد.

وی افزود: وزارت جهاد کشاورزی این آمادگی را دارد که تمام اختیارات و مأموریت‌های خود در زمینه واردات و توزیع کالاهای اساسی را به اتحادیه‌ها و تشکل‌ها واگذار کند.

وزیر جهاد کشاورزی تصریح کرد: تشکل‌ها و اتحادیه‌های بخش کشاورزی در جریان اجرای طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها عملکرد بسیار مناسبی داشته‌اند، لذا معتقدیم تشکل‌ها و اتحادیه‌ها باید در سیاست‌گذاری و تصمیمات کلان بخش کشاورزی نقش داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *