نظام مهندسی کشاورزی خوزستان دومین دستگاه اجرایی سبز کشور شناخته شد

به گزارش DA1news: میانگین صدور مجوز ها در سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی  ازحدود ۱۰۰ روز به کمتر از ۱۵ روز رسیده است .

به گزارش اخبار روزانه کشاورزی به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان:رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان گفت:  بر اساس اعلام وزارت امور اقتصادی و دارایی، سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی به عنوان دومین دستگاه اجرایی سبز کشور در درگاه ملی صدور مجوزها می باشد.

آرش آقاپور زنگنه افزود : پیشرو شدن سازمان نظام مهندسی کشاورزی در الکترونیکی شدن صدور مجوز ها  و کسب رتبه دوم دستگاه اجرایی سبز در درگاه ملی مجوزها مرهون سیاست های سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور ، تلاش بی شائبه سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان ها ، اعضای سازمان به ویژه مراکز خدمات غیر دولتی سازمان و کارشناسان دارای پروانه اشتغال می باشد .

وی اظهار داشت : مشکلات  و موانع زیادی که در زمان بارگذاری سامانه ها وجود داشت و همچنین عدم اطلاعات کافی کارشناسان و بهره برداران از روال کار سامانه ها، باعث شد سازمان استان با تلاش بسیار زیادی از طریق دوره های آموزشی و توضیح و معرفی سامانه ها بتواند کارشناسان وبهره برداران را با روال کار آشنا سازد و این امر باعث تسریع و تسهیل صدور مجوز ها و همچنین به حداقل رساندن میانگین صدور مجوز ها ازحدود ۱۰۰ روز به کمتر از ۱۵ روز گردیده است .

آقاپور زنگنه با اشاره به اجرای سیاست سهم بری دانش از تولید تصریح نمود : سازمان نظام مهندسی کشاورزی ومنابع طبیعی از طریق ابلاغ سیاست ها وراهکار های جدید تلاش کرده است در خدمت بهره برداران بخش کشاورزی  باشد .

 شایان ذکر است از فروردین ماه سالجاری همه دستگاه های اجرایی ملزم به ارائه تمامی مدارک و شرایط صدور مجوز واحدهای تولیدی و خدماتی در درگاه ملی صدور مجوزها شدند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *