نظارت های محسوس و غیر محسوس را بیشتر خواهیم کرد

پایگاه خبری DA1news: دکتر رنجبر اقدم گفت: نظارت های محسوس و غیر محسوس را بیشتر خواهیم کرد و از شرکت هایی که اقدامات خوبی انجام دهند حمایت جدی خواهیم کرد و درمقابل از شرکت‌های با جنس نامرغوب و بی کیفیت طبق قانون برخورد خواهیم کرد و مانع فعالیت‌شان می شویم.

در این نشست که با حضور معاون کنترل آفات و اعضای هیات مدیره انجمن تولید کنندگان سم ایران برگزار شد دکتر رنجبر اقدم ضمن قدردانی از زحمات تولیدکنندگان سموم و آفت کش ها در کشور گفت : به طور جد از تولیدکنندگان آفت کش های با کیفیت حمایت می کنیم .

دکتر رنجبر اقدم به حساسیت سموم و آفت کش ها در دنیا اشاره کرد و گفت: در دنیا استفاده از سموم بدون مجوز جرم محسوب می شود اما در ایران اینگونه نیست و باید بسمت ساز و کاری برویم که حساسیت های استفاده از افتکش ها بیش از پیش مشخص شود.

سرپرست سازمان حفظ نباتات کشور با بیان اينکه باید وضعیت شرکت‌های تولید کننده فعال و غیر فعال را مشخص کنیم اظهار داشت : با کمک انجمن های تولید کننده و انجمن وارد کننده به این مهم دست خواهیم یافت.دکتر رنجبر در ادامه به موضوع برند اشاره کرد و گفت:باید بسمت برند برویم و هر فرد و شرکتی که در این راه گام بر می دارد باید با برند مشخصی محصول را وارد بازار کند. وی ادامه داد:با ثبت برند بسیاری از مشکلات حل می شود و شرکت‌ها با کیفیت مناسب از شرکت‌های با کیفیت نامرغوب بیش از پیش مشخص می شود

وی در بخش دیگری از سخنانش به دو انجمن تولید کننده و وارد کننده اشاره کرد و گفت : در حوزه آفت کش ها با کمک دو انجمن کارها را پیش خواهیم برد و باید فضا بسمت رقابتی شدن پیش برود وی گفت :در خصوص تعرفه ها نیز معتقدم تعرفه ها باید معقول باشد تا همه انگیزه ورود را داشته باشند .

دکتر رنجبر در بخش دیگری از سخنانش به بحث نظارت اشاره کرد و گفت :با توجه به وظایف حاکمیتی سازمان حفظ نباتات کشور نظارت را پر رنگ تر خواهیم کرد تا در سایه نظارت، کیفیت را ارتقا ببخشیم و از تخلفات جلوگیری کنیم .

سرپرست سازمان حفظ نباتات کشور ادامه داد: نظارت های محسوس و غیر محسوس را بیشتر خواهیم کرد و از شرکت هایی که اقدامات خوبی انجام دهند حمایت جدی خواهیم کرد و درمقابل از شرکت‌های با جنس نامرغوب و بی کیفیت طبق قانون برخورد خواهیم کرد و مانع فعالیت‌شان می شویم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *