مبارزه بیولوژیك؛ اولویت اول سازمان حفظ نباتات كشور

پایگاه خبری DA1news: دکتر رنجبر اقدم با اشاره به تولید برنج و نیشکر بدون سم در کشور خاطر نشان کرد: در رویکرد سازمان حفظ نباتات کشور بخاطر اهمیت بیش از پیش به سلامت محصولات کشاورزی مبارزه بیولوژیک در اولویت اول می باشد.

به گزارش اخبار روزانه کشاورزی، دیدار سرپرست سازمان حفظ نباتات و مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه با سردار سرتیپ غلامی فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسدار امام حسین (ع) برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی سازمان حفظ نباتات کشور ، در این دیدار ابتدا حجت الاسلام دکتر شاهمرادیان به بیان مسائل مختلف فرهنگی در حوزه ماموریتهای سازمان در حوزه امنیت و سلامت محصولات غذایی پرداخت و خاطر نشان کرد : باید از ظرفیت دانشگاه امام حسین (ع)و بسیج در سلامت محصولات کشاورزی استفاده کنیم.

در ادامه دکتر رنجبراقدم سرپرست سازمان حفظ نباتات کشور ضمن تشکر از سرتیپ غلامی به بیان گزارشی از وضعیت حفظ نباتات کشور و رویکرد جدید و برنامه محور این سازمان پرداخت و اظهار داشت: این سازمان خواستار این است که از ظرفیت بسیج و سپاه در ترویج و آموزش و رزمایش برای مبارزه با آفات استفاده کند و تعامل و هم افزایی خوبی با مجموعه دلسوز دانشگاه امام حسین (ع) و بسیج داشته باشد.

دکتر رنجبر اقدم با اشاره به تولید برنج و نیشکر بدون سم در کشور خاطر نشان کرد: در رویکرد سازمان حفظ نباتات کشور بخاطر اهمیت بیش از پیش به سلامت محصولات کشاورزی مبارزه بیولوژیک در اولویت اول می باشد.

️ در این دیدار سردار سرتیپ غلامی نیز ضمن خیر مقدم و بیان نکات مهمی از جمله رویکرد جهادی در عرصه‌های مختلف کشاورزی و استفاده از ظرفیت بسیج و دانشگاه امام حسین (ع) و گروه های جهادی اشاره کرد گفت: این نهاد برای مبارزه با آفات در خدمت نظام و سلامت محصولات کشاورزی است و ظرفیت های خود را در همکاری را این سازمان اعلام می دارد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *