قطر؛ رویکرد مزرعه به میز در حال افزایش است

پایگاه خبری DA1news: در قطر، رویکرد مزرعه به میز در حال افزایش است.

به گزارش اخبار روزانه کشاورزی، قطر  با نگاهی به توریسم در صدد است با طعم مزرعه تا سفره ، افراد را به سمت شیوه های پایدارتر سوق داده و با پر کردن شکاف بین تولیدکنندگان و مصرف کنندگان برای کمک به جوامع برای حرکت به سمت شیوه های پایدار حیاتی است.

در قطر، رویکرد مزرعه به میز در حال افزایش است، و تیم قطر 365 به دنبال این بود که ببیند چگونه این ابتکارات به اهداف خود می‌رسند و در عین حال پایدار و مسئول زیست‌محیطی باقی می‌مانند.

اولین ایستگاه هتل ریتز کارلتون دوحه، هتلی مجلل است که فضایی را به کشاورزی و باغبانی اختصاص می دهد. لیلا حمیرا کشف کرد که این برنامه تماماً در مورد تحریک حواس بازدیدکنندگان است. باغ بچه‌های ریتز برای بزرگسالان و کودکان باز است تا سبزیجات، میوه‌ها، گیاهان و ادویه‌هایی که در آنجا رشد می‌کنند را کشف و کشف کنند. آنها همچنین می توانند به حیوانات غذا بدهند، زیرا مزرعه خانه بز، اردک و بوقلمون است.

این باغ همچنین تازه ترین مواد اولیه را برای تیم آشپزی هتل فراهم می کند. کارلو جواخیا گفت: این مفهوم فراتر از انتظارات بوده است و برنامه های توسعه در حال انجام است.

عادل حلیم برای شرکت در یک جلسه باغبانی به آکادمی باغبان کوچک توسط حدیقا رفت. مزرعه خرد آموزش شهر بر تعامل و کمک به جوانان برای درک غذا و طبیعت متمرکز است. مهندس کشاورزی ویکی دامالو، که یکی از بنیانگذاران حدیقاء است، می گوید که هدف ترویج زندگی پایدار در خلیج فارس است.

اولین طرز فکر محلی چیزی بیش از یک استراتژی تجاری برای حمد الحجری است. موسس و مدیر عامل شرکت Snoonu، یکی از خدمات پیشرو در زمینه تحویل غذا در قطر، با هدف رفع نیازهای روزانه مردم با استفاده از فناوری می‌خواهد.