فروش کود اوره با قیمت مصوب جدید در آذربایجان غربی

پایگاه خبری DA1news: مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی آذربایجان غربی از فروش کود اوره بر اساس دستورالعمل جدید از روز شنبه 20 مرداد ماه سال 1403 در سطح استان خبر داد.

به گزارش اخبار روزانه کشاورزی به نقل از روابط عمومی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان، محمود مظلومی گفت: شرکت خدمات حمایتی کشاورزی کشور مسئولیت تامین، تدارک و توزیع نهاده‌های کشاورزی به خصوص انواع کودهای کشاورزی یارانه دار را بر عهده‌ دارد و با تمام توان در حال ارسال و توزیع انواع کودهای کشاورزی به سراسر نقاط کشور است تا این نهاده مهم به موقع در اختیار کشاورزان قرار گیرد.

وی یادآور شد: با توجه به اینکه کودهای کشاورزی موجود در انبار استان قبل از توزیع آزمایش و آنالیز می‌شود کشاورزان می‌توانند با اطمینان کامل از این کودها که با برند شرکت خدمات حمایتی کشاورزی عرضه می‌شود، استفاده کنند.

همچنین مظلومی با بیان اینکه کودهای کشاورزی برای رشد گیاه مهم و حیاتی هستند گفت: بهره‌وری، رشد تولید و محصولات سالم و با کیفیت کشاورزی در گرو تغذیه مناسب و بهینه گیاهی است.

وی یادآور شد: بر همین اساس کودهای تأمین، تدارک و توزیع شده توسط شرکت خدمات حمایتی کشاورزی از کیفیت لازم مطابق با استانداردهای جهانی برخوردار هستند و کشاورزان می‌توانند با آسودگی خاطر کود کشاورزی مورد نیاز خود را با نام و نشان این شرکت از کارگزاری‌ها و عاملین فروش ما در سراسر استان تهیه کنند.

مظلومی خاطرنشان کرد: شفاف سازی، توزیع عادلانه و نظارت بر توزیع نهاده ها، همه مراحل درخواست کود شیمیایی تا تحویل به کشاورز به صورت الکترونیکی و از طریق سامانه پایش انجام می‌گیرد و توزیع کود یارانه‌ای در کشور می‌تواند به عنوان یک ابزار مهم برای حمایت از کشاورزان و بهبود تولیدات کشاورزی استفاده شود که این اقدام می‌تواند به کشاورزان کمک کند تا هزینه‌های خرید کود را کاهش دهند و بتوانند بهترین تولیدات را داشته باشند.

وی اضافه کرد: توزیع کود یارانه‌ای می‌تواند به کشاورزان کمک کند تا به شکل مستقیم هزینه‌های تولید خود را کاهش دهند و در نتیجه قیمت محصولات خود را هم کنترل کنند و همچنین با ارائه کودهای با کیفیت و قیمت مناسب، می‌توان به بهبود عملکرد محصولات کشاورزی و افزایش بهره‌وری آن‌ها کمک کرد.

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان آذربایجان غربی تاکید کرد: کود یکی از عوامل مهم در تولید محصولات کشاورزی است و نقش بسیار مهمی در افزایش عملکرد و کیفیت محصولات دارد. توزیع کودهای کشاورزی بین کشاورزان بسیار اهمیت دارد که منجر به حمایت از تولید کشاورزی و افزایش بهره‌وری خواهد شد.

مظلومی تصریح کرد: تأمین و توزیع کود بین کشاورزان به عنوان یک یارانه مؤثر برای حمایت از تولید کشاورزی و افزایش بهره‌وری در زمینه کشاورزی محسوب می‌شود که با تأمین کود کشاورزان، می‌توان بهبود عملکرد آن‌ها، افزایش تولیدات، بهبود شرایط اقتصادی و اجتماعی آن‌ها را تضمین کرد.

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان گفت: تمامی کشاورزان زحمتکشی که اطلاعات آنان در سامانه جامع پهنه بندی ثبت شده باشد و الگوی کشت را رعایت کنند، کود یارانه‌ای در اختیار آنها قرار می‌گیرد.