فرشید فرخ نژاد اعلام کرد: حمایت بانک کشاورزی از افزایش تولید و توسعه کسب و کار

پایگاه خبری Da1news: مدیرعامل بانک کشاورزی با اشاره به اقدامات حمایتی این بانک از افزایش تولید و توسعه کسب و کار به ویژه در بخش کشاورزی گفت: کارکنان بانک کشاورزی در تلاشند ضمن تجهیز منابع و افزایش سهم از بازار و تخصیص بهینه این منابع در بخش تولید و اشتغال، در مسیر خودکفایی کشور به ویژه تحکیم پایه های امنیت غذایی گام های موثری بردارند.

به گزارش اخبار روزانه کشاورزی به نقل از  روابط عمومی بانک کشاورزی، فرشید فرخ نژاد در نشست فعالان اقتصادی و تشکل های بخش خصوصی استان کردستان که با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی برگزار شد، ضمن اعلام این مطلب، گزارشی از اقدامات بانک کشاورزی در حمایت از افزایش تولید و اشتغال را ارائه و افزود: بانک کشاورزی در سال گذشته در استان کردستان مبلغی معادل 4.4 همت تسهیلات پرداخت کرده که از این میزان 3.6 همت تسهیلات تکلیفی بوده است.

وی اضافه کرد: طی یک سال اخیر 12طرح سرمایه گذاری در حوزه های مختلف از جمله طرح های سرد خانه ای، دامپروری، احداث سیلوی گندم و … نیز در این استان توسط بانک کشاورزی تأمین مالی شده است.

فرخ نژاد، با بیان اینکه 10 درصد کل منابع استان کردستان نزد بانک کشاورزی است و در مقابل، حدود 17 درصد مصارف این استان توسط این بانک پرداخت شده است، خاطر نشان کرد: باید تلاش کنیم با جذب منابع بیشتر و ایجاد تعادل منطقی بین منابع و مصارف نسبت به پرداخت تسهیلات به متقاضیان در راستای افزایش تولید و اشتغال در این استان اقدام کنیم.

مدیرعامل بانک کشاورزی در تشریح اقدامات حمایتی در حوزه وصول مطالبات نیز یادآور شد: در راستای همراهی و مدارا با هموطنان به ویژه کشاورزان خسارت دیده از بلایای طبیعی از قبیل : سیل، خشکسالی، آفت و … اقدامات مطلوبی صورت گرفته است که آمار و ارقام مطالبات این بانک در استان کردستان نشان دهنده این موضوع است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *