صدور مجوز آزمایشگاه خاکشناسی توسط نظام مهندسی کشاورزی فارس

به گزارش DA1news: رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان فارس از صدور و تمدید مجوز آزمایشگاه خاکشناسی و شرکت های خدمات مشاوره فنی خاکشناسی و مدیریت خاک توسط این سازمان خبر داد.

به گزارش اخبار روزانه کشاورزی به نقل از روابط عمومی سنم فارس، محمدجواد احمدی گفت: در راستای اجرای ابلاغیه وزیر جهاد کشاورزی در سال ۱۳۹۷ و همچنین در اجرای ماده 2 قانون افزایش بهره وری بخش کشاورزی و منابع طبیعی ، نظام اجرایی آزمایشگاههای خاکشناسی و شرکت های خدمات مشاوره فنی خاکشناسی و مدیریت خاک عملیاتی مي شود.

وی افزود: بر اساس این ابلاغیه صدور و تمدید و ابطال پروانه تاسیس و بهره برداری آزمایشگاه های خاکشناسی و شرکت های خدمات مشاوره فنی و خاکشناسی و مدیریت خاک توسط سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان صادر خواهد شد.

احمدی خاطر نشان کرد: این سازمان از طریق تعامل سازنده و مستمر با معاونت آب و خاک سازمان جهاد کشاورزی استان با رعایت کامل سیاست ها و برنامه های ابلاغی وزارت جهاد کشاورزی بدنبال اهداف تعیین شده خواهد بود.

رئیس نظام مهندسی کشاورزی فارس تصریح کرد: علاقه مندان به دریافت مجوز میتوانند پس از عضویت در سازمان و دریافت پروانه اشتغال نسبت به بکارگیری مسئول فنی ( کارشناس توصیه ای) اقدام و مجوز خود را دریافت نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *