سراوانی عنوان کرد: تداوم موفقیت های روابط عمومی سازمان در عرصه ملی

پایگاه خبری DA1news: روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان گلستان، عنوان روابط عمومی موثر در سال ۱۴۰۳ را کسب کرد

به گزارش اخبار روزانه کشاورزی، فاطمه سراوانی گفت:  روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان گلستان، براساس ارزیابی صورت گرفته از سوی مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی، عنوان روابط عمومی موثر را کسب کرد.

رییس اداره روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان گلستان با اعلام این خبر‌ گفت: بر اساس ارزیابی انجام شده از سوی مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی که امسال متفاوت از سال گذشته و به صورت توصیفی انجام شد، روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان گلستان در بین روابط عمومی سازمان‌های وابسته و سازمان‌های جهاد کشاورزی سراسر کشور در حوزه رسانه های اجتماعی و تولید محتوای رسانه ای پیوست نگاری ارتباطی – رسانه ای، تبلیغی و اجرای پویش ها و ارتباط با رسانه ها و تولید محتوای چند رسانه ای به عنوان روابط عمومی موثر در سال ۱۴۰۳ معرفی وتقدیر شد.

فاطمه سراوانی ضمن تقدیر و تشکر از همه بخشهای ستادی و شهرستانها و خانواده جهادکشاورزی افزود: این موفقیت های پیاپی با برنامه‌ریزی مدون صورت گرفته به دست آمده است و استفاده از ظرفیت‌های سازمانی و اصحاب رسانه در آن بسیار موثر بوده است.
وی تشکیل کارگروه های کاری مختلف در تولید محتوا را از دیگر عوامل این موفقیت برشمرد.

گفتنی است روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان گلستان در سال گذشته نیز عنوان روابط عمومی برتر وزارت جهادکشاورزی را به دست آورد.