سامانه وکالتی کردن حساب های بانک کشاورزی برای خرید از بورس کالا راه اندازی شد

پایگاه خبری Da1news: بانک کشاورزی در راستای توسعه خدمات غیرحضوری و برخط خود، با راه اندازی سامانه وکالتی کردن غیرحضوری حساب، مراحل خرید از بورس کالا را برای مشتریان این بانک تسهیل کرد.

به گزارش اخبار روزانه کشاورزی به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی، مشتریان این بانک می توانند برای وکالتی کردن حساب های خود به منظور انجام مراحل خرید خودرو و سایر کالاهای عرضه شده از بورس کالا، با مراجعه به بخش خدمات بدون لاگین در اینترنت بانک کشاورزی، به صورت آنلاین اقدام کنند و نیازی به مراجعه حضوری به شعب بانک نخواهند داشت.

بر اساس این گزارش، در این بخش از سایت بانک کشاورزی، مشتریان پس از احراز هویت از طریق ارسال پیامک، می توانند برای خرید خودرو و سایر کالاهای عرضه شده در بورس کالا، مجوز لازم را به آن سازمان ارائه نمایند. فعال سازی این خدمت برای خرید مستقیم از شرکت های خودرو ساز نیز در دست اقدام قرار دارد.

این گزارش می افزاید: برای استفاده از این خدمت بانک کشاورزی، داشتن شماره حساب نزد این بانک کافی است و نیازی به فعالسازی اینترنت بانک و یا همراه بانک نیست.

شایان ذکر است مشتریانی که تاکنون کد بورس کالا دریافت نکرده اند و دسترسی آنلاین به سامانه معاملاتی آن ندارند، می توانند از طریق سایت کارگزاری بانک کشاورزی به صورت غیرحضوری نسبت به اخذ کد بورس کالا و فعال سازی سامانه معاملات آنلاین اقدام و سپس حساب بانک کشاورزی خود را در آن معرفی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *