رویداد هوش مصنوعی در کشاورزی برگزار می شود

پایگاه خبری DA1news: پژوهشگاه بیوتکنولوژی کشاورزی رویداد هوش مصنوعی در کشاورزی (AGAi 2024) برگزار می کند.

به گزارش اخبار روزانه کشاورزی به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه بیوتکنولوژی کشاورزی، رویداد هوش مصنوعی در کشاورزی با هدف معرفی نوآوری‌ها و تکنولوژی‌های پیشرفته در زمینه هوش مصنوعی در کشاورزی برگزار خواهد شد.

بر اساس این گزارش رویداد هوش مصنوعی در کشاورزی (AGAi 2024) در روز چهارشنبه، 11 مهر 1403 در کرج، پژوهشگاه بیوتکنولوژی کشاورزی برگزار خواهد شد. این رویداد با هدف معرفی نوآوری‌ها و تکنولوژی‌های پیشرفته در زمینه هوش مصنوعی در کشاورزی، فرصتی بی‌نظیر برای شبکه‌سازی و انجام پروژههای فناورانه مشترک را فراهم می‌کند. شرکت‌های پیشرو و کشت و صنعت‏ها، گلخانه‌داران بزرگ، کشاورزان برتر و مقامات دولتی در این رویداد حضور خواهند داشت تا به اشتراکگذاری دانش و تجربیات بپردازند.

این رویداد مختص شرکت‌های دارای فناوری، کشاورزان، گلخانه‌داران، دامداران و دانشجویان علاقه‌مند است. در این رویداد، چندین سخنران کلیدی به ارائه مطالب خواهند پرداخت و شرکت‌ها نیز به مدت ۵ دقیقه فرصت خواهند داشت تا خدمات و محصولات خود را معرفی کنند. پس از هر ارائه، بخش پرسش و پاسخ برای تعامل بیشتر برگزار خواهد شد.
مشارکت و ثبت‌نام در رویداد
در این رویداد، مدل‌های متنوعی برای مشارکت شما در نظر گرفته‌ایم:
شرکت‌های دارای فناوری و محصول:
اگر شما شرکتی با فناوری و محصولات مرتبط با حوزه هوش مصنوعی در کشاورزی هستید، در ابتدا یک جلسه مصاحبه با شما ترتیب داده خواهد شد. در صورت تایید دبیر علمی و اجرایی رویداد، می‌توانید در زمان‌بندی‌های رویداد قرار بگیرید و تیم و محصولات خود را معرفی کنید. اگر فرصت ارائه محصول برای شما فراهم نشد، می‌توانید با ثبت‌نام به عنوان بازدیدکننده، صندلی خود را رزرو کنید و در بخش نمایشگاهی به سبک کانتر حضور داشته باشید. جهت ثبت‌نام و استعلام بخش نمایشگاهی، با شماره 09964249552 تماس حاصل فرمایید.
حضور به عنوان بازدیدکننده:
اگر تنها به عنوان بازدیدکننده علاقه‌مند به حضور در رویداد هستید، می‌توانید با تهیه بلیط، در این رویداد شرکت کنید. جهت ثبت‌نام، با شماره 09964249552 تماس حاصل فرمایید.

منبع:‌ پژوهشگاه بیوتکنولوژی کشاورزی