دکتر ابوالفتح مرادی : افزایش بهره وری در واحد سطح اصلی ترین برنامه سازمان است

پایگاه خبری Da1news: دکتر ابوالفتح مرادی گفت: برنامه سازمان تحقیقات کشاورزی و منابع انسانی استان فارس معطوف به افزایش بهره وری در واحد سطح است.

به گزارش اخبار روزانه کشاورزی، دکتر ابوالفتح مرادی رئیس سازمان تحقیقات کشاورزی و منابع انسانی استان فارس که در مراسم افتتاحیه نوزدهمین نمایشگاه کشاورزی شیراز حضور داشت و همزمان در بازدید از سالن های نمایشگاه کشاورزی به خبرنگار ما گفت: امسال اصلی ترین برنامه سازمان تحقیقات استان فارس در بخش افزایش بهره وری در واحد سطح تبیین شده است.

وی گفت: تلاش همکاران ما در بخش تحقیقات سازمان در زمینه کاهش مصرف آب و افزایش تولید با کمترین مصرف آب است که این موضوع در دستور کار و در دست اجرا قرار دارد.

دکتر مرادی ادامه داد: سازمان تحقیقات استان در زمینه تاثیر تغذیه گیاهی در افزایش بهره وری و همچنین در بخش آموزش فعالان بخش کشاورزی هم برنامه های تدوین و در بعضی بخش ها در دست اجرا داریم همچنین همکاران ما تلاش مضاعف خود را به آموزش و ترویج افزایش بهره وری در آب و زمین معطوف دارند.

وی افزود: بالا بردن سطح علمی و به روز شدن دانش کارمندان و کارشناسان از دیگر اقدامات و برنامه های پیش روی سازمان تحقیقات استان فارس است.

 

ویدئو کامل این گفت و گو را در کانال آپارات DA1news.com ببنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *