حسین بامداد خبر داد: نمایشگاه نوزدهم و حضور کارگروهی از ناظران در بخش نهاده ها

پایگاه خبری DA1news: حسین بامداد گفت: سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی فارس آماده خدمت رسانی و پاسخگویی به فعالان بخش کشاورزی در نوزدهمین نمایشگاه ماشین آلات،نهاده ها،تجهیزات گلخانه ای و سیستم های آبیاری استان فارس است.

به گزارش اخبار روزانه کشاورزی، حسین بامداد مدیر روابط عمومی سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان فارس در گفت و گوی تلفنی با خبرنگار اعزامی به شیراز گفت: نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی فارس در نوزدهمین نمایشگاه ماشین آلات،نهاده ها، تجهیزات گلخانه ای و سیستم های آبیاری همانند نمایشگاه های قبل، آماده خدمت رسانی بوده و برگزاری کارگاه های آموزشی خواهد بود بااین تفاوت که امسال در بخش آموزش، گارگاه آموزش تخصصی الزامات نسخه‌نویسی الکترونیکی و همچنین کیو آر کد از برنامه های اصلی سازمان است.

حسین بامداد افزود:در این دوره از نمایشگاه 8 دوره آموزشی برنامه ریزی و اجرایی خواهد شد.

وی در ادامه افزود: همچنین حضور کارشناسان زراعی، باغی و گلخانه ای در غرفه سازمان از دیگر برنامه های اجرایی خواهد بود که مدعوین و فعالان کشاورزی می توانند با مراجعه به غرفه، از نظرات تخصصی کارشناسی در بخش های مختلف کشاورزی از مشاوره رایگان برخوردار شوند.

مدیر روابط عمومی سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان فارس گفت: همچنین دراین دوره از نمایشگاه کارگروهی از ناظران متخصص در بخش نهاده ها در غرفه سازمان حضور خواهند داشت که در حوزه نهاده ها کشاورزی به بازدیدکنندگان و فعالان کشاورزی به صورت مشاوره رایگان، خدمات ارائه خواهند داد.

به گزارش DA1news نوزدهمین نمایشگاه ماشین آلات،نهاده ها،تجهیزات گلخانه ای و سیستم های آبیاری استان فارس از فردا 5 اردیبشهت ماه لغایت جمعه 8 اردیبشهت ماه 1402 برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *