جوان گرایی در برچینکار، باعث بهبود تولیدات شرکت است

پایگاه خبری Da1news: نمایشگاه های کشاورزی، محلی برای تبادل اطلاعات و نمایش تولیدات و محصولات جدید و همچنین ماشین آلات کشاورزی جدیدی تولید شده است.

ماشین آلات کشاورزی جایگاه ویژه ای در تولید بهتر و بیشتر محصولات کشاورزی داشته از این رو حضور تولیدکنندگان ماشین آلات کشاورزی در نمایشگاه ها اهمیت بسزایی داشته چرا که بازدید و استقبال از سالن های ماشین آلات کشاورزی برای فعالان و بهره برداران این بخش مهم اقتصادی کشور اهمیت دوچندان دارد.

برچينکار يزد یکی از شرکت های فعال در تولید ماشین آلات کشاورزی به شمار می رود که  با بيش از 21 سال تجربه و سابقه  در امر طراحي و ساخت انواع ماشينها و ادوات کشاورزي فعاليت خود را از سال 1367 با ادغام چهار شرکت صنعتي آغاز نمود.

چاپر و موور از نخستين محصولات اين شرکت بود که براي اولين بار و به صورت انحصاري و مطابق با استانداردهاي بين المللي و ضوابط فني استاندارد ايران توليد مي گرديد.

در حال حاضر , اين شرکت دستگاه هاي رتيواتور و ريک را با ظرفيت 1000 دستگاه بيلر با ظرفيت 1000, دستگاه تراکتور با ظرفيت 1000, دستگاه چاپر با ظرفيت 1000 و دستگاه موور با ظرفيت 3000 دستگاه را به خط توليد خود اضافه نموده و به عنوان طرح توسعه با شرکت هاي مختلف خارجي از جمله بانديولي , گالينياني ايتاليا و يوتو چين ( تحت ليسانس فيات ايتاليا) , شرکت راسپه آلمان , شرکت تربوليت (هلند) شرکت زنگچيان (چين) محصول مشترک توليد مي نمايد.

به همین بهانه با مهندس امیرحسین تبارکی مدیر فروش  شرکت برچينکار يزد گفت و گویی انجام داده ایم که ویدئوی کامل این گفت و گو را  ببنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *