جلسه هم اندیشی تدوین سند تحول شبکه تعاونی ها برگزار شد

پایگاه خبری Da1news: جلسه هم اندیشی تدوین سند تحول شبکه تعاونی ها با تاکید بر تهیه برنامه استراتژیک برای سازمان و شبکه تحت پوشش به منظور بهره گیری مناسب از ظرفیت های موجود و تقویت و توسعه فعالیت های شبکه با هدف مشارکت در تدوین اسناد توسعه ای سازمان در سالن جلسات سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران برگزار شد.

به گزارش اخبار روزانه کشاورزی به نقل از  پات، دکتر هادربادی عضو هیات مدیره سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران در این جلسه با اشاره به اهمیت تدوین سند تحول و برنامه استراتژیک برای سازمان ولزوم توجه ویژه به ظرفیت های اسناد بالادستی برای ایجاد تحول در فعالیت های شبکه، همه جانبه نگری، مسئولیت پذیری و کارگروهی را از ویژگی های برنامه محور سازمان برشمرد.

وی تاکید کرد: سند تحول در حقیقت در بر گیرنده نقشه راه، اولویت بندی و فعالیت ها، استراتژی ها، منابع مالی، برنامه ها تولید، بازار یابی تحقیق و توسعه است که باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

دکتر هادربادی ادامه داد: در تدوین سند تحول سازمان مشارکت شبکه تعاونی ها، اسنادبالادستی، سیاست های کلی نظام در بخش کشاورزی مورد توجه خواهند بود.

عضو هیات مدیره سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران تدوین وضع موجود سازمان و شبکه را به عنوان اولین مرحله تهیه سند تحول نام برد ؛ که بایستی بر اساس تکنیک ( swot) نقاط قوت، ضعف، فرصتها و تهدید شناسایی و مورد بررسی قرار گیرد.

گفتنی است؛ در ادامه جلسه شناسایی و بررسی نقاط قوت، ضعف، فرصت ها و تهدیدهای سازمان و شبکه با مشارکت فعال حاضرین در جلسه به به عنوان نمایندگان سازمان در سطح ستاد و استانها و اتحادیه های مرکزی و سراسری در دستور کار کار گرفته و امتیاز بندی گردید.

در پایان مقرر شد؛ تشکیل این جلسات به صورت مستمر و تا تدوین نهایی سند تحول و برنامه استراتژیک سازمان و شبکه ادامه داشته باشد؛ تا ان‌شاءالله قبل از پایان سال، این سند به واحدهای ستادی و استانی ابلاغ گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *