جلسه هماهنگی در خصوص نظارت بر داروخانه های گیاهپزشكی

پایگاه خبریDA1news: جلسه هماهنگی و تبادل نظر در خصوص نحوه نظارت بر داروخانه های گیاهپزشکی کشور با حضور دکتر رنجبر اقدم رئیس سازمان حفظ نباتات کشور در سالن سپهر سازمان برگزار شد.

به گزارش اخبار روزانه کشاورزی به نقل از روابط عمومی سازمان حفظ نباتات کشور در اين جلسه با معاون برنامه ریزی و توسعه کارآفرینی سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی ، معاون کنترل آفات سازمان،مدیرکل دفتر آفت کش ها، مدیر حراست ،مدیر امور حقوقی ،ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات و کارشناس مربوطه حضور داشتند .

در اين نشست که با هدف تبادل نظر درباره برنامه ریزی و عملیاتی کردن نظارت شایسته در جهت اجرای قوانین و مقررات از جمله قانون افزایش بهره وری بخش کشاورزی و منابع طبیعی ، نظام صدور مجوز و پروانه واحدهای گیاهپزشکی و شیوه نامه تامین ،توزیع و نظارت بر آفت کش های کشاورزی برگزار شد حاضرين در جلسه در مورد موضوعات مطروحه بحث و تبادل نظر کرده و نقطه نظرات خود را در باره نظارت بر داروخانه های گياهپزشکی ارائه کردند.

در ادامه دکتر رنجبر اقدم با اشاره به نقش مهم نظارت اظهار داشت : سازمان حفظ نباتات کشور در خصوص نظارت بر داروخانه های گیاهپزشکی کشور باید نقش نظارت عالیه خود را ایفا نماید و مصمم به این کار است .

وی افزود: باید وظایف حاکمیتی سازمان بصورت دقیق و کامل انجام شود دکتر رنجبر اقدم به نقش بخش خصوص اشاره کرد و اظهار داشت : باید از ظرفيت بخش خصوصی به درستی استفاده شود . رئیس سازمان حفظ نباتات کشور ادامه داد: اگر خلاء قانونی در این خصوص وجود دارد باید از دستگاه های قانونگذار کمک بگيريم تا بتوانیم به کشاورزان در این زمینه کمک کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *