جلسه شورای هماهنگی مدیریت تعاون روستایی استان همدان تشکیل شد

پایگاه خبری DA1news: جلسه شورای هماهنگی مدیریت تعاون روستایی استان همدان با حضور معاون توسعه تعاونیها، تشکلها و نظام های بهره برداری و مدیرکل دفتر نظام بهره برداری سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران برگزار شد.

به گزارش اخبار روزانه کشاورزی، معاون توسعه تعاونیها، تشکلها و نظام های بهره برداری در این جلسه با بیان اینکه تعامل سازنده با دیگر دستگاه ها بخصوص سازمان جهاد کشاورزی برای بهره گیری از توان این مجموعه امری مهم است گفت: از ظرفیت های قانونی تعاونی ها برای توسعه بخش کشاورزی می توان بهره گرفت.

دکتر محمدی یادآور شد: پروژه های مطلوبی در سطح استان همدان به اجرا درآمده است و برای تحقق برنامه های پیش بینی شده نیز سازمان مرکزی آماده همکاری است.

در ادامه این جلسه رییس السادات ،مدیرکل دفتر نظام های بهره برداری نیز با اشاره به موفقیت های نظام بهره برداری همدان اظهار داشت: تعامل تعاونی های تولید با سازمان جهاد کشاورزی امری مهم است که در شورای ماده ۱۷ مصادیق این تعامل وجود دارد.

وی تاکید کرد: اگر کارکنان سازمان یا شبکه بر موضوعی نقد دارند و یا راه حلی جهت بهبود عملکرد دارند نسبت به مکاتبه با مرکز و طرح موضوع اقدام نمایند چرا که این امر می تواند بهره وری سازمان را بهبود بخشد.

در این جلسه همچنین مدیر تعاون روستایی استان همدان با بیان عملکرد این سازمان در سطح استان همدان گفت: شبکه تعاونی ها و واحد های ستادی این مدیریت مانند نظام های بهره برداری و حسابرسی در سطح کشور نمونه هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *