تسریع در اجرای پروژه راهبردی زهکشی اراضی کشاورزی

پایگاه خبری DA1news: جلسه ای به ریاست دکتر زنگانه استاندار گلستان با دکتر نیازی معاون وزیر جهاد کشاورزی و با حضور دکتر برزعلی رییس سازمان جهادکشاورزی استان گلستان برگزار شد در این نشست بر تسریع در اجرای پروژه راهبردی زهکشی اراضی کشاورزی در استان تاکید شد.

به گزارش اخبار کشاورزی DA1news به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، دکتر علی محمد زنگانه روز دوشنبه ۸ خرداد در جلسه با دکتر صفدر نیازی شهرکی معاون وزیر جهاد کشاورزی اظهار کرد: پروژه زهکشی اراضی کشاورزی در استان گلستان پروژه ای راهبردی است که زمینه افزایش بهره وری در تولید محصولات کشاورزی را به همراه دارد.

وی افزود: تلاش قرارگاه خاتم الانبیا در اجرای پروژه زهکشی شایسته تقدیر است و نیاز است حمایت های لازم از این قرارگاه جهت اجرای هر چه بهتر و هر چه سریعتر این پروژه صورت پذیرد.

استاندار گلستان یادآور شد : بخشی از پروژه زهکشی در حوزه وشمگیر آماده بهره برداری است که می تواند رضایتمندی مردم منطقه را به همراه داشته باشد.

وی گفت: تاکنون بیش از ۷۰ میلیارد تومان نیز به مصوبه علاج بخشی سد وشمگیر تخصیص یافته که امیدواریم باقی این پروژه نیز با سرعت قابل قبولی اجرایی شود.

دکتر زنگانه یادآور شد: قرارگاه خاتم الانبیا پروژه های بزرگی را در استان بر عهده دارد که حمایت از آنها در حوزه اعتباری می تواند کمک شایانی به توسعه زیرساخت های استان نمایند.

در این نشست دکتر برزعلی رییس سازمان جهادکشاورزی استان گزارشی از پروژه 160 هزار هکتاری زهکشی ارایه داد و افزود: 108 هزار هکتار آماده شده است و بیش از 14 هزار هکتار آن به زودی افتتاح می گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *