تجارت، تعاملات، معرفی محصولات جدید در هفتمین نمایشگاه کشاورزی تهران

به گزارش DA1news: بیش از ۴۳۰ شرکت داخلی و خارجی در هفتمین نمایشگاه بین‌المللی ماشین‌آلات کشاورزی، نهاده‌ها، سیستم‌های نوین آبیاری و کشت گلخانه‌ای از ۱۹ تا ۲۲ دی ماه محصولات و دستاوردهای خود را در معرض دید تولید کنندگان و علاقه‌مندان قرار می‌دهند.

به گزارش اخبار روزانه کشاورزی به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت جهادکشاورزی، مجری نمایشگاه جامع کشاورزی ایران با بیان این مطلب به خبرنگار ما گفت: این نمایشگاه در سالن‌های ۵، ۶، ۷، ۸، ۹، ۱۰، ۱۱، ۲۷، ۳۵ و سالن میلاد در دو طبقه و در فضایی به مساحت ۲۵ هزار متر مربع در نمایشگاه دایمی بین‌المللی تهران برپا می‌شود.

علیرضا صدرزاده اظهار کرد: در این نمایشگاه شرکت‌هایی از کشورهای هند، چین و اسپانیا محصولات جدید خود را به معرض نمایش می‌گذارند.

وی در همین حال حضور شرکت‌های دانش‌بنیان و کشاورزی هوشمند برای نخستین بار به طور متمرکز را از ویژگی‌های نمایشگاه امسال عنوان کرد.

صدرزاده خاطرنشان کرد: در مجموع ۳۰ شرکت دانش‌بنیان، استارتاپ و شرکت‌هایی که در زمینه هوشمندسازی فعالیت می‌کنند در این نمایشگاه در سالن شماره ۶ شرکت می‌کنند.

به گفته وی، این نمایشگاه با هدف توسعه تجارت، تعاملات، معرفی محصولات جدید و انتقال دانش جدید و نوآوری شرکت‌های دانش‌بنیان برگزار می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *