تاثیر حمایت های دولتی در ارزان سازی محصولات کشاورزی

پایگاه خبری DA1news: نهمین نمایشگاه تخصصی نهاده های کشاورزی تهران مکان مناسبی برای آراء و نظرات شرکت کننده و فعال در حوزه کشاورزی و علی الخصوص نهاده های کشاورزی کود و سم بشمار میرود.

یکی از شرکت های تخصصی تولیدکننده نهاده های کشاورزی در این نمایشگاه شرکت «آریانام نهاده» بود که خبرنگار DA1news گفت و گوی کوتاهی با مدیرعامل این شرکت مهندس یاسر کیانفر انجام داده که در ادامه می خوانید:

مهندس یاسر کیانفر در معرفی شرکت به عنوان تولید کننده کود گفت: آریانام نهاده شرکتی تخصصی در تولید و توزیع کود با فرمولاسیون تخصصی است که با استفاده از فرمولهای خاصی که بر روی کودهای ارگانیک و شیمیایی انجام میدهد، سبد کالایی متفاوت و متنوع برای عرضه به فعالان  بهره بردارن بخش کشاورزی را تولید و آماده توزیع کرده است.

وی اظهار داشت: شرکت آریا نام نهاده ، نمایندگی اصلی شرکت های شرکت صنعتی Pioneersو کمپانی تکا TECA اسپانیا در ایران را دارد.

مدیرعامل آریانام نهاده ادامه داد: آریانام نهاده به عنوان نماینده انحصاری برترین برندهای جهان در ایران، تامین بهترین انواع نهاده های کشاورزی، ارائه فرمولاسیون های جدید روز دنیا، مشاوره های فنی و تخصصی، مهندسی فروش و جلب رضایت مشتریان را سرلوحه فعالیت های خود قرار داده است. دیدگاه اعضاء آریانام نهاده یک نگرش علمی- تجاری حاصل از تجربیات و فعالیت های آنها در صنف کشاورزی به مدت بیش از یک دهه است.

وی افزود: شعار اصلی شرکت آریانام نهاده ، نگاهی نو به فردا است ، و بر این اساس با تکیه بر دانش روز دنیا و آگاهی مطلوب از فاکتورهای تجاری بخش کشاورزی رسالت خویش را در برابر جامعه کشاورزی و محیط زیست به بهترین شکل به انجام برساند.

این فعال بخش کشاورزی در پاسخ به این سوال که بازخورد نهمین نمایشگاه تخصصی نهاده های کشاورزی تهران اظهار داشت: شرکت آریا نام نهاده  در تمامی نمایشگاه های تخصصی کشاورزی حضور فعال و مستمر داشته و نمایشگاه این دوره بنابر استقبال و بازدید های فعالان و بهره برداران و همچنین همکاران ما در دیگر شرکت ها، بسیار خوب و مقبول بوده و باید بگوییم که نمایشگاه کشاورزی برای همه فعالان بخش کشاورزی همواره از اهمیت بسزایی برخوردار بوده و هست.

وی درپاسخ به این سوال که چگونگی حمایت های سازمانی و دولتی در بخش کشاورزی گفت: دولت باید از ما و در نهایت از بخش کشاورزی حمایت ویژه ای به عمل بیاورد یکی از این موارد به طور مثال تعرفه های گمرکی است و همچنین مالیات ارزش افزوده ای است که بر واردکننده و توزیع کننده مقرر شده که در نهایت این افزایش هزینه ها  بر کشاورزان و در نهایت مصرف کنندگان وارد میشود به نظر بنده سازمان های دولتی با همگامی با فعالان و بهره بردارن بخش کشاورزی حمایت های خوبی داشته باشند تا روند تولید و توزیع محصولات کشاورزی سهل و ارزان به دست مصرف کننده برسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *