بوستان گفتگو میزبان نوزدهمین نمایشگاه گل و گیاه

پایگاه خبری DA1news: نوزدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی گل و گیاه تهران از روز شنبه آغاز به کار کرد و در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه، حضور شهردار تهران و جمعی از مسئولین مدیریت شهری نشانگر اهمیت این نمایشگاه و نگاهی به زیباسازی تهران داشته و دارد.

به گزارش اخبار روزانه کشاورزی، این نمایشگاه که در محل بوستان گفت‌وگو برپا شده است میزبان شرکت های تولید کننده گل و گیاه از سراسر کشور بوده و از استقبال خوبی برخورد دارد بود.

به گزارش خبرنگار ما چهارمین روز از برپایی این نمایشگاه نیز با ازدحام بازدیدکنندگان بوده و مسئولین غرفه های حاضر در نمایشگاه نیز در باره استقبال روز افزون از نمایشگاه نوزدهم را یکی از دستاوردهای این دوره می دانند.

خانم رحتمی مسئول یکی از غرفه ها در گفت و گو با خبرنگار DA1news گفت: استقبال از نمایشگاه بسیار خوب بوده و بعد از دوران کرونا، این دوره نسبت به دوره های قبل بهتر بوده و همانطور که می بینید از ساعات اولیه بازگشایی، تمامی غرفه ها میزبان بازدیدکنندگان بود که در این میان حضور بانوان و خانواده ها بیشتر و بیشتر بود.

مهندس صالح پاینده، که مدیر غرفه حاضر در نمایشگاه که از شهر محلات در این دوره از نمایشگاه شرکت کرده بود گفت: با در نظر گرفتن جایگاه شرکت ما در گروه های مجازی، ما مورد استقبال و بازدید کسانی بودیم که در فضای مجازی ما را دنبال می کردند و در این نمایشگاه بصورت حضوری دیدار و گفت وگو داشتیم.

وی گفت به نظر بنده این دوره از نمایشگاه، نسبت به سالهای قبل مطلوب و مورد قبول ما و همچنینی از بازخورد بازدیدکنندگان خوب بوده است.

به گزارش خبرنگار Da1news  از دیگر شرکت های حاضر در نمایشگاه در قالب سه غرفه به مدیریت مهندس محسن بنائی بود که در حوزه فناوری و تولیدات گیاهی و گل و مشاور در حوزه کشاورزی فعال بود. مهندس بنائی در حوزه فناوری در بخش گیاهی به فناوری های دست پیدا کرده ایم که در این دوره به نمایش گذاشته ایم که یکی از این فناوری های حجیم کردن بذر است.

مهندس بنائی گفت در این دوره از نمایشگاه با گروه کودکانی آشنا شدیم که به صورت رایگان به این گروه از کودکان  آموزش رایگان ارائه کنیم که بخشی از وظایف اجتماعی است که همواره دنبال می کنیم.

با هم گزارش تصویری خبرنگاران اعزامی DA1news به نوزدهمین نمایشگاه گل و گیاه تهران را می بینیم:

ویدئو کامل گزارش تصویری از نمایشگاه گل و گیاه را در کانال آپارات DA1news.com ببنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *