برگزاری جلسه تسریع در ثبت اطلاعات کشاورزان در سامانه طرح جهش تولید

به گزارش  DA1news: روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام، جلسه ای با حضور مدیر محترم جهادکشاورزی چرداول؛ مسئولین ادارات تولیدات گیاهی و ترویج ؛ کارشناسان ناظر طرح جهش در محل سالن جلسات مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان چرداول برگزار گردید.

به گزارش اخبار روزانه کشاورزی، در ابتدای جلسه جناب آقای مهندس پسندیده ضمن خوش آمدگویی به همکاران؛ درخصوص روند ثبت اطلاعات کشاورزان طرح جهش بیان داشتند که روند خوب است اما تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله داریم؛ و از کارشناسان مذکور خواست تا با حضور مستمر و تمام وقت، نسبت به ثبت اطلاعات اقدام نمایند.

در ادامه مسئول اداره تولیدات گیاهی آمار ثبت شده کارشناسان برای محصولات گندم و جو و… را اعلام و سطح باقیمانده جهت کاشت حبوبات را مجدداً ابلاغ نمودند.

سپس مسئول اداره ترویج و آموزش گزارش دوره های آموزشی ترویجی برگزارشده غلات را قرائت نموده و فرم‌های مربوط به ثبت اطلاعات کشاورزان شرکت کننده در آموزش ها را به کارشناسان جهت تکمیل تحویل دادند و از آنان خواستند در خصوص سایر محصولات از جمله حبوبات و گیاهان دارویی اقدام نمایند.

در این جلسه کارشناسان ناظر طرح جهش سوالات و مشکلات مربوط به حوزه کاری خود را بیان نمودند که توسط مدیر محترم جهادکشاورزی شهرستان پاسخ داده شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *