برگزاری اولین نشست مشورتی کمیته ارزی کالاهای اساسی دفتر خدمات بازرگانی در سال جاری

پایگاه خبری da1NEWS: دفتر خدمات بازرگانی وزارت جهادکشاورزی در هماهنگی با بخش خصوصی، اولین نشست مشورتی سال جاری را در قالب کمیته (کارگروه) ارزی کالاهای اساسی برگزار کرد.

به گزارش اخبر روزانه کشاورزی به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت جهادکشاورزی، سرپرست دفتر خدمات بازرگانی گفت: جلسات کمیته برای بررسی مسایل و رفع موانع به صورت ماهانه برگزار می‌شود.

میثم جاهدی افزود: قیمت جهانی کالاهای اساسی و نهاده‌ها در نشست نهم اردیبهشت‌ ماه سال جاری با حضور انجمن‌ها و اتحادیه‌ها ی بخش خصوصی و نمایندگان دستگاه‌های نظارتی متشکل از سازمان بازرسی کل کشور، حراست و دفتر بازرسی و ارزیابی عملکرد به همراه مدیران معاونت توسعه بازرگانی مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

وی از آمادگی بیش از پیش معاونت بازرگانی برای همکاری با فعالان اقتصادی خبر داد و گفت: آرا و نظرات تشکل‌ها و فعالان تامین کالاهای اساسی، با توجه به رصد بازارهای بین‌المللی و قیمت‌های جهانی این محصولات، مورد بررسی قرار گرفت.

سرپرست دفتر خدمات بازرگانی در پایان یادآور شد: براساس مواد ۱۴ و ۱۵ قانون گمرک جمهوری اسلامی ایران مراتب پس از بررسی، تأیید و ابلاغ از طریق معاونت توسعه بازرگانی به مجموعه‌های مربوط اعلام خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *