باغستان خوزنین در بویین زهرا مجوز گردشگری کشاورزی گرفت

پایگاه خبری Da1news: مدیر گردشگری کشاورزی در سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: باغستان گل محمدی خوزنین واقع در شهرستان بویین زهرا مجوز گردشگری کشاورزی گرفته و آماده استقبال از گردشگران است.

به گزارش اخبار روزانه کشاورزی به نقل از  روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین، آزیتا اسدی با اعلام این خبر تصریح کرد: با اعطای مجوز به این باغستان هم اکنون استان قزوین پنجمین مکان گردشگری کشاورزی را به بهره برداری رسانده است.

وی اضافه کرد: ۱۴ مورد درخواست گردشگری کشاورزی نیز در دست بررسی قرار دارد که به زودی برخی از آن‌ها تعیین تکلیف می‌شوند.

اسدی در خصوص باغستان گردشگری کشاورزی خوزنین تصریح کرد: گردشگران در این باغستان می‌توانند با فرآیند چیدن گل محمدی و گلاب گیری سنتی آشنا شده و آن را تجربه کنند.

این مسئول بیان داشت: اماکن گردشگری کشاورزی می‌توانند علاوه بر برقراری پیوند بین آحاد جامعه و بخش کشاورزی، به توسعه اقتصاد روستایی منجر کمک کرده و درآمد پایداری را برای بهبود معیشت کشاورزان فراهم سازند.

مدیر گردشگری کشاورزی در سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین خاطرنشان کرد: اماکن گردشگری کشاورزی در استان قزوین از ظرفیت آموزشی برخوردار هستند و این امکان را دارند که بستری را برای تورهای سیاحتی و آموزشی متناسب با دانش آموزان و دانشجویان ایجاد کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *