امضای تفاهم‌نامه بین موسسه جهاد استقلال و شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان

پایگاه خبری DA1news: موسسه جهاد استقلال  و شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان  مغانتفاهنامه همکاری امضا کردند، این تفاهم‌نامه به امضای عبدالهادی مطلق، مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره موسسه جهاد استقلال و قاسم محمدی مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان به امضا رسید.

به گزارش اخبار روزانه کشاورزی به نقل از روابط عمومی موسسه جهاد استقلال، هدف از امضای این تفام نامه، ایجاد همکاری، هم‌افزایی و افزایش توانایی دو طرف در ارائه خدمات، اجرای مشترک پروژه‌ها و محصولات تولیدی و تجاری در زمینه‌های تولید محصولات دامی و کشاورزی، مطالعات و پژوهش بازار، زنجیره تامین، فرایندسازی، کنترل و مدیریت پروژه و سایر حوزه‌های مشترک در صنعت کشاورزی کشور اعلام شده است.

بر اساس این تفاهم‌نامه، هر دو شرکت می‌توانند از توانمندی‌های همدیگر در راستای بهبود شرایط دو مجموعه بهره‌مند شوند.

از دیگر اهداف تفاهم نامه امضا شده، همکاری تجاری، بازرگانی، صنعتی و کشاورزی در حوزه‌های استفاده از ظرفیت و پتانسیل شرکت نهاده‌های دامی جاهد با هدف تامین انواع اسپرم نژادهای شیری و گوشتی و ملزومات جانبی اسپرم، همکاری و مشارکت در تامین نهاده‌های دامی علی‌الخصوص انواع کنجاله‌های پروتئینی و غلات شامل ذرات دانه‌ای و جو دامی اعلام شده است.

همچنین سرمایه‌گذاری و مشارکت در تولید محصولات شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان و مشارکت دو طرف در بوجاری، فرآوری و بسته‌بندی بذر و ایستگاه‌های تولید بذر و نهال متناسب با شرایط آب و هوایی منطقه مغان از دیگر اهداف این تفاهم نامه بیان شده است.

همکاری در زمینه‌های بازرگانی خارجی از قبیل صادرات محصولات تولیدی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان توسط موسسه جهاد استقلال و همچنین واردات ماشین آلات، ادوات کشاورزی، قطعات یدکی و انواع نهاده‌های کشاورزی مورد نیاز موسسه جهاد استقلال و شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان نیز از دیگر محورهای مهم این تفاهم‌نامه است.

از آخرین موارد ذکر شده در این تفاهم‌نامه می‌توان به امکان استفاده از ظرفیت‌های موجود موسسه جهاد استقلال توسط شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان، انجام پروژه‌های علمی­­_تحقیقاتی جهت تامین نیازمندی‌های دو طرف و برگزاری کارگاه‌ها و همایش‌های مشترک در این خصوص بر مبنای پتانسیل و توانمندی‌های دو طرف همچنین انتقال دانش فنی، تجربیات و مهارت‌های هر یک از طرف‌ها برای بهره‌مندی و افزایش دانش اشاره کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *