صندوق حمایت باید پشتیبان اصلی مالی خانواده بزرگ کشاورزی باشد

پایگاه خبری DA1news: رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: بازنگری در اعضای صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی می‌تواند بخش گسترده‌تری از خانواده بزرگ کشاورزی استان را در بر بگیرد.

به گزارش اخبار روزانه کشاورزی به نقل از ایرنا «علی چاله‌چاله» افزود: با برگزاری جلسات متعدد با اعضای هیات مدیره صندوق و پیگیری‌های مجدانه صورت گرفته در مرکز، در پی آن هستیم صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی بعنوان پشتیبان اصلی مالی خانواده بزرگ کشاورزی استان کرمانشاه وارد عرصه حمایت از بخش کشاورزی شده و زمینه را برای حمایت‌های مالی تشکل‌ها بیش از پیش فراهم آورد.

وی در ادامه گفت: در این راستا از همه تشکل‌ها و اتحادیه‌های بخش کشاورزی دعوت می‌شود تا ضمن مراجعه به مدیریت‌های تخصصی ستادی و یا مراجعه به صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی ضمن آشنایی با قوانین عضویت از مزایای عضویت در این صندوق یعنی دریافت تسهیلات قرض الحسنه برخوردار شوند.

چاله‌چاله در پایان راهکار اصلی توسعه بخش کشاورزی را تاکید بر توانمندسازی تشکل‌ها و اتحادیه‌ها برشمرد و گفت: تشکل‌ها و اتحادیه چنانچه زیرچتر حمایتی صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی بعنوان یک صندوق تخصصی و پویا قرار بگیرند، قادر خواهند بود بسیاری از مشکلات بخش کشاورزی را مرتفع نمایند و توسعه فعالیت‌های بخش کشاورزی را تسری بخشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *