جعفری عنوان کرد: البرز بهسم به دنبال بهبود کشاورزی کشور

پایگاه خبری DA1news: کسانی که وطن پرست نیستند به فکر آب و خاک مملکت نیستند.

به گزارش اخبار روزانه کشاورزی، علی جعفری رودسری موسس شرکت دفع آفات البرز بهسم در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ما گفت: کسانی که وطن پرست نیستند به فکر آب و خاک مملکت نیستند و هیچ تلاشی برای بهبود کشاورزی کشور انجام نخواهند داد.

دکتر علی جعفری رودسری موسس و رئیس هیات مدیره شرکت دفع آفات البرز بهسم که در دفتر خود میزبان پایگاه خبری اخبار روزانه کشاورزی بود به معرفی دستاوردها و تولیدات البرز بهسم در بخش کود و سموم کشاورزی پرداخت.

جعفری در ابتدای این گفت و شنود گفت: شرکت البرز بهسم توانایی تولید انواع حشره کش، علف کش ها، کنه کش ها، قارچ کش ها، سموم بهداشتی، روغن های امولسیون شونده (روغن EC ) و سموم با فرمولاسیون های EW,FS,EC,SC,WP,G,DS و کودهای جامد و مایع را دارا بوده، که در کشاورزی، دامپزشکی و بهداشت عمومی بسته به نیاز به کار برده می شود.

مدیر ارشد بهسم افزود: بهسم مفتخر است با در اختیار داشتن تیمی از مجربترین کارشناسان رشته های گیاه پزشکی، زراعت و شیمی توانسته ایت جایگاه ویژه ای در میان تولیدکنندگان نهاده های کشاورزی داشته باشد.

وی افزود: کلیه محصولات شرکت در آزمایشگاههای مجهز به تجهیزات کنترل کیفی سموم نظیر H.P.L.C ،GC ،اتومیک و ICP و … مطابق با استانداردهای بین المللی سازمانهای مرجع مانندWHO و FAO و زیر نظر متخصصین با تجربه و با نظارت سازمان حفظ نباتات عرضه می گردد.

علی جعفری رودسری ضمن بیان اینکه نگاه تخصصی، تحقیقاتی و علمی در تولیدات شرکت وجود دارد گفت: تمامی تولیدات بهسم بعد از مراحل آزمایشگاهی و پایلوت کشت مجددا در آزمایشگاه مجهز شرکت جهت بررسی مجدد و استانداردسازی و همچنین دریافت مجوزهای مراکز و موسسات تحقیقاتی (موسسه گیاهپزشکی و خاک و آب کشور) در خط تولید انبوه قرار می گیرند.

وی اظهار داشت: با در نظر گرفتن این اصل که «ما با کشاورزی زندگی می کنیم» و «ما کشاورزی می کنیم» همواره به دنبال مشکلات کشاورز و کشاورزی کشور هستیم و با درک صحیح چالش های امروز کشاورزی و در همچنین بازار هدف در صادرات به کشورهای دیگر به دنبال تولید بهترین و با کیفیت ترین نهاده های کشاورزی هستیم و در این راه هم موفق عمل کرده ایم.

جعفری افزود: یکی از اصلی ترین دغدغه های در البرز بهسم تولید نهاده هایی است که کمترین آسیب به خاک، آب و محیط زیست میرساند.

وی ادامه داد: در این خصوص به دنبال برنامه ریزی و بکارگیری فرمولاسیون جدید در تولیداتمان هستیم که ضمن بهره وری بالا کمترین آسیب به محیط زیست وارد شود.

بروکراسی دست و پاگیر اداری

موسس شرکت البرز بهسم در بخش درگیری از این گفت وگو گفت: تولیدکنندگان نهاد های کشاورزی همواره به چالش های اداری و دولتی درگیر بوده و این موضوع باعث می شود که روند تولید با مشکلاتی برخورد کند که برای حل این موانع باید ماه ها و یا چند سال در تولید یک رقم نهاده معطلی شود.

جعفری افزود: این چالش های و مراحل بروکراسی دست و پاگیر اداری چه در مجوز تولید و چه در صادرات همواره موضوعی است که باعث کندی روند تجارت می شود.

احترام به تولید و بهره بردار

دکتر علی جعفری در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع بازاریابی ورود پیدا کرد و گفت: بهسم با دارا بودن توانمندتریین گروههای کارشناسی بازاریابی و فروش، توانسته است سهم بسزایی در بازار نهاده های کشاورزی به خود اختصاص دهد و در سراسر کشور نماینده فروش دارد.

وی اضافه کرد: اما آنچه که بهسم را متمایز ساخته، بسته بندی ها و کاورهای تولیدات شرکت است که در این مهم ضمن احترام به کشاورزی و نمایندگی های فروش و فرشگاه های نهاده های کشاورزی توانسته ایم با استفاده از فرم، قالب، رنگ و طراحی به روز در نوع خود به بهره برداران کشاورزی احترام بگذاریم و همانطور که در اول سخنان خود گفتم ما به دنبال بهبود کشاورزی کشور هستیم و کسانی که وطن پرست نیستند به فکر آب و خاک مملکت نیستند.