ایجاد مراکز عرضه محصولات کشاورزی در مرکز استان مرکزی

پایگاه خبری DA1news: معاون دفتر برنامه ریزی و منابع اعتباری سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران  از ایجاد مراکز عرضه محصولات کشاورزی در مرکز استان مرکزی خبر داد.

به گزارش اخبار روزانه کشاورزی به نقل از  پات، داریوش قنبری معاون دفتر برنامه ریزی و منابع اعتباری سازمان مرکزی تعاون در سفر به استان مرکزی گفت: طرح توجیهی ایجاد مراکز عرضه محصولات کشاورزی در نقاط جمعیتی مرکز استان توسط مدیریت تعاون روستایی استان جهت انعکاس به سازمان مدیریت و برنامه ریزی در راستای خدمت رسانی مطلوب به مردم استان و بهره مندی مدیریت تعاون روستایی و شبکه تحت پوشش از مزایای ایجاد مراکز مورد نظر تهیه و در حال تدوین است.

وی همچنین افزود: از انبارهای استان از جمله انبار۲۵۰ تنی روستایی اسفنددان در شهرستان کمیجان و مجتمع ۴۲ هکتاری میدان میوه و تره بار مرکز استان بازدید و توصیه های لازم ارائه گردید.

قنبری ادامه داد: با توجه به موقعیت بسیار عالی میدان میوه و تره بار مرکز استان مقررشد ظرف یکماه مشکلات اتحادیه شهرستان اراک و اتحادیه مرکزی تعاون روستایی ایران در خصوص میدان مذکور مرتفع و اقدامات لازم برای بهره برداری مطلوب ( ایجاد سردخانه، غرف جدید، مرکز عرضه خدمات خودرویی و مسافری و..) از این مجموعه صورت پذیرد.

این مقام مسئول در پایان گفت: در جلسه ای که با حضور رئیس محترم سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان برگزار شد از بحث و تبادل نظر پیرامون معضلات و کمبودهای اعتبارات تملک دارییهای سرمایه ای و هزینه ای استان و تاکید بر خروج ساختمان اداری استان از لیست واگذاری به دادگستری و ارتقاء چشمگیر اعتبارات تملک دارایی های استان و سایر موارد مرتبط با سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان مقرر شد ساختمان اداری مرکز استان تا اطلاع ثانوی از لیست واگذاری به دادگستری و جهاد کشاورزی خارج گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *